Roald Geplaatst: 26 april 2017 Delen Geplaatst: 26 april 2017 Call of Duty: WWII is officieel aangekondigd. De game verschijnt op 3 november en gaat terug naar zijn roots. Reveal trailer: https://youtu.be/F2yPhQxcd4o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 27 april 2017 Delen Geplaatst: 27 april 2017 NAZI ZOMBIES WOO Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 28 april 2017 Delen Geplaatst: 28 april 2017 Heb zo'n hekel aan die kutzombiemodi die ze altijd meeleveren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 28 april 2017 Delen Geplaatst: 28 april 2017 >>Heb zo'n hekel aan die kutzombiemodi Is juist leuk om af en toe met vrie... O wacht Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EarlyGamer Geplaatst: 25 augustus 2017 Delen Geplaatst: 25 augustus 2017 Als je een PS Singapore-account aanmaakt kun je de beta spelen zonder pre-order. Veel plezier! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tommybouman Geplaatst: 26 augustus 2017 Delen Geplaatst: 26 augustus 2017 Hoorde ik Tjeerd nou zeggen dat het geluid geweldig is? Zal es een keer tijd worden dan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 28 augustus 2017 Delen Geplaatst: 28 augustus 2017 Beta speelde lekker! Bij vlagen kreeg ik dat WaW gevoel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 7 november 2017 Delen Geplaatst: 7 november 2017 Eindelijk weer een goede COD! Goede singleplayer, zombie mode en multiplayer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 7 november 2017 Delen Geplaatst: 7 november 2017 Ik wilde de videoreview van Gamekings dus kijken..toen bleek dat het alleen voor (betaalde) Premium leden te kijken was. Facepalm. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EarlyGamer Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 Er is ook een korte versie voor niet bazige bazen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 Wat een gruwel. Je klinkt als een veertienjarige. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 >veertienjarige Maar dat is toch ook de doelgroep!? Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 Moet ik CoD:WWI hebben gespeeld om het verhaal van dit deel een beetje te kunnen volgen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EarlyGamer Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 Als je niet wil betalen moet je ook niet zeiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 Ik raad je wel aan eerst het boek te lezen. Gewoon om een beeld te vormen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 Je moet vooral niet de woorden bazige bazen gebruiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EarlyGamer Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 Als ze PU.nl nou ook achter een paywall stoppen is de reorganisatie meteen opgelost. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
berenboffer Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 wat lul je die bestat niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 Je eigen lul al eens bekeken Boffer? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 >Als ze PU.nl nou ook achter een paywall stoppen is de reorganisatie meteen opgelost Als ze PU.nl achter een paywall stoppen blijven er maar drie mensen over. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyber-Danny Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 Volgens mij verkeerde topic Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
berenboffer Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 Die kan ik niet zien, zoals je mss aan mijn profilpic kan zien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 ban. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 10 november 2017 Delen Geplaatst: 10 november 2017 De AI is wel wel heerlijk kk. De campagne (en zombies?) is ingesteld op de éénmansleger-formule waar jij als speler hele legers vijanden over de kling haalt, het nadeel hieraan is dat de AI grotendeels alleen op jou schiet en geallieerde NPC's geen flikker uithalen. Ergste is nog wel als jij bijv achter een muurtje schuilt zonder dat een vijandelijke soldaat jou had kunnen zien, maar dat die AI toch oprukt naar jouw positie met getrokken wapen omdat de computer weet waar de speler zich begeeft. Dat onderbouwt de hele "jij tegen de vijand" filosofie achter de game, maar ik vind dat ongelofelijk kut ik zie liever een "wij tegen de vijand" waar jouw NPC's nut hebben en waar de AI niet oneerlijk moeilijk is. Vooral vervelend als je op Veteran speelt (hoogste moeilijkheidsgraad). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 10 november 2017 Delen Geplaatst: 10 november 2017 Ben trouwens nog bezig met de singleplayer. Laatste stuk van missie 3, waar je jouw positie moet verdedigen, is echt heel ongebalanceerd op Veteran. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.