NoseJob Geplaatst: 28 april 2017 Delen Geplaatst: 28 april 2017 Ouders. Een van de moeilijkste mensen in wereld, de opvoeding is een wirwar van spaghetti. Je zal het ook dan nooit onder de knie krijgen, zelfs mijn ouders deden het wel eens fout. Wat mij tegenwoordig meer stoort is, dat we allemaal dingen gaan verzinnen. Bijvoorbeeld: Weet je dat deze ouder overleden is. De jeugd van tegenwoordig(nee niet die rap groep:P) kan al niet meer eens fatsoenlijk een gesprek houden. Sterf, mongool en gefeliciteerd, zijn verplaats door, toetsenborden, begeleiders, bouncen, drugs, anus, en veel andere woorden. Je kan verwachten dat als je afrekent bij de supermarkt dat er op zijn minst "gecondoleerd" wordt gezegd. Ook dat is er niet eens meer bij. Wat is jullie mening hierover ? PS: Ik heb waarschijnlijk ook neukfouten gemaakt, kan gebeuren ik ben ook maar mens. Je mag me er best op wijzen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Azenomei-2 Geplaatst: 29 april 2017 Delen Geplaatst: 29 april 2017 Ik doe aan zelfscan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.