marCiano Geplaatst: 4 mei 2017 Delen Geplaatst: 4 mei 2017 'Sup goons! Wat is nou precies jouw *stylo*? Wat voor klederdracht/stijl typeert jou? Een geribbelde broek maat 38,5 a la Ramon of toch liever een verkleed als (vrouwelijk) anime figuur? Deel het hier! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 4 mei 2017 Delen Geplaatst: 4 mei 2017 Ben opgevoed met designer gap, kreeg vroeger klappen met de Hermès riem van pap. Balmain brakka strakker dan de bitches van Jort en twee Bentley's om de pols zoals het hoort. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 4 mei 2017 Delen Geplaatst: 4 mei 2017 Ik begrijp niet of het een vraag is, maar ik vind het wel leuk! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 5 mei 2017 Delen Geplaatst: 5 mei 2017 Ik draag al 20 jaar een witte Adidasbroek met knopen aan de zijkant. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 5 mei 2017 Delen Geplaatst: 5 mei 2017 Ajax x adidas trainingsbroek en adidas badslippers. Net als mijn hele tokkiewijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 6 mei 2017 Delen Geplaatst: 6 mei 2017 https://i.gyazo.com/1c7a659d3b7f62a07ed602ea3126bacb.png Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zumpelvelder Geplaatst: 6 mei 2017 Delen Geplaatst: 6 mei 2017 Australian broek met bies, Nederlands Elftal shirtje en Adidas Adilette's... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.