Surtr10 Geplaatst: 30 mei 2017 Delen Geplaatst: 30 mei 2017 Hi, Zoals zo vaak bij multiplatform spellen ga je je afvragen op welke console je het spel gaat spelen. Nu ben ik van nature een Nintendo liefhebber en zou ik bepaalde spellen ook graag op de Nintendo console willen spelen (momenteel de switch). Rime en Yooka Laylee hebben momenteel mijn interesse en stellen mij voor de keuze. Echter, iets wat ik me pas bedacht, ik heb een mooie surround set, die ik ook graag aan doe, maar bij de Nintendo consoles heb ik het idee nooit een goed surround geluid te hebben. Mijn kennis gaat zover dat ze vaak dolby pro logic II ondersteun(d)en. dit in tegenstelling tot bijv PS4/X1, waarbij ik de optie heb voor DTS/Dolby Digital. Nu is mijn vraag/discussie, hoe kijken jullie hier tegenaan. Is het geluid op de Nintendo consoles mindere kwaliteit en maakt dit nog uit als je kijkt naar triple A games of indie games. Een spel als Uncharted maakt volgens mij goed gebruikt van Dolby surround, maar ik kan me voorstellen dat het bij spellen als Rime / Yooka Laylee niet (heel veel) zal uitmaken. Cheers! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 30 mei 2017 Delen Geplaatst: 30 mei 2017 Hi, Geen idee ik mag geen spelletjes spelen. Cheers! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyber-Danny Geplaatst: 30 mei 2017 Delen Geplaatst: 30 mei 2017 Surround vind ik tijdens het gamen alleen prettig voor een uurtje daarna begint het wel vermoeiend te worden en dan gebruik ik alleen de voor speakers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 31 mei 2017 Delen Geplaatst: 31 mei 2017 Kotter flikkert boerenkool door de soep. Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.