PHtH Geplaatst: 31 mei 2018 Delen Geplaatst: 31 mei 2018 Sneeuwwitje is momenteel niet te zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 31 mei 2018 Delen Geplaatst: 31 mei 2018 Er zijn wel meer attracties dicht vanwege onderhoud. Check hiervoor www.Efteling.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 31 mei 2018 Delen Geplaatst: 31 mei 2018 Gooi hier maar een slotje op. Ik ga verder op www.de-efteling-fansite.jouwweb.nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 1 juni 2018 Delen Geplaatst: 1 juni 2018 Laat het slotje nu maar komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roy1980 Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Ik ga volgende week denk ik naar De Efteling. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 24 januari 2022 Delen Geplaatst: 24 januari 2022 Daarvoor komt een nieuwe themagebied met hotel in de plaats. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mozilla Geplaatst: 24 januari 2022 Delen Geplaatst: 24 januari 2022 (aangepast) 6 uren geleden, Doornroosje zei: Het spookslot is voor mij een van de iconische Efteling attracties waar ik graag nog kom. Heel jammer edit onbedoelde quote 24 januari 2022 aangepast door Mozilla Quote Mijn zelfmedelijden is om te huilen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 25 januari 2022 Delen Geplaatst: 25 januari 2022 Heel Twitter ontplofte toen het nieuws bekend werd. De Efteling was de Efteling niet meer, het is nu een Disney park geworden. Echt stereotype boomer/nostalgia reacties. Het ziet er allemaal leuk uit van buiten, maar de attractie an sich stelt echt geen ruk meer voor. In het donker achter glas staan kijken naar grafstenen en skeletten die bewegen. Dat was 40 jaar geleden miss heel tof, maar het heeft de tand des tijds gewoon niet doorstaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 25 januari 2022 Delen Geplaatst: 25 januari 2022 53 minuten geleden, Reb3nga zei: Heel Twitter ontplofte toen het nieuws bekend werd. De Efteling was de Efteling niet meer, het is nu een Disney park geworden. Echt stereotype boomer/nostalgia reacties. Het ziet er allemaal leuk uit van buiten, maar de attractie an sich stelt echt geen ruk meer voor. In het donker achter glas staan kijken naar grafstenen en skeletten die bewegen. Dat was 40 jaar geleden miss heel tof, maar het heeft de tand des tijds gewoon niet doorstaan. De attractie is echt oud geworden, ja het is jammer dat het gesloopt wordt maar ik heb de goede vertrouwen in dat er een gelijkwaardige of betere attractie voor in de plaats komt. Met de technieken van nu kan een spookhuis nog veel beter worden bijvoorbeeld. Maar ik denk dat de Efteling wel andere plannetjes heeft voor dat stuk grond, wat dat wordt is nog even afwachten. Maar hey, wie weet gooien ze in de nieuwe attractie verwijzingen naar z`n voorganger! 😉 1 Quote “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 25 januari 2022 Delen Geplaatst: 25 januari 2022 Leuk weetje, dit bordje had een geruime tijd in de buurt van het Spookslot gestaan. In de Efteling heeft geruime tijd dit bord gestaan dat liefhebbers van het pretpark zelf hebben gemaakt. Omdat de creatie niet van echt te onderscheiden was, liet de Efteling het bord staan. Heeft er maanden gestaan. In 2005 verdween het weer. Vermoedelijk is het bord gestolen door een brutale Efteling-verzamelaar. Toch wordt het paadje achter het Spookslot vandaag de dag nog altijd 'Heksenpad' genoemd. Dat pad waar het bordje bij stond is door bezoekers te bezoeken trouwens. Je loopt dan achter het spookslot naar de andere kant. 1 Quote “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 25 januari 2022 Delen Geplaatst: 25 januari 2022 Het spookslot vond ik echt geen klap aan. Prima dat die ouwe meuk wordt gesloopt Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 25 januari 2022 Delen Geplaatst: 25 januari 2022 Ik ben meer van Joris en de draak. Haha Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 25 januari 2022 Delen Geplaatst: 25 januari 2022 Vliegende Hollander en de python vind ik wel leuk qua achtbanen. Symbolica en Droomvlucht staan op gedeelde eerste plek als het gaat om darkrides. Quote “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 5 februari 2022 Delen Geplaatst: 5 februari 2022 Ik ga graag naar de Befteling. Ik rijd dan graag in Joris en de DildoDraak. Of een ritje in de Natte Droomvlucht. Kijken naar de Kut van Vrouw Holle of Tepelstreeltje in het Sprookjesbos. De Vogelcock is ook een fijne achtbaan. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 5 februari 2022 Delen Geplaatst: 5 februari 2022 25 minuten geleden, Doornroosje zei: Joris en de DildoDraak Wanneer gaan we weer rijden roos 1 Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 5 februari 2022 Delen Geplaatst: 5 februari 2022 De mods hebben je post veranderd in een of ander raar sexverhaal! 🙆♂️ 4 Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 5 februari 2022 Delen Geplaatst: 5 februari 2022 Ik durfde vroeger nooit in spookhuizen. Nu nog steeds niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 5 februari 2022 Delen Geplaatst: 5 februari 2022 👻 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 6 februari 2022 Delen Geplaatst: 6 februari 2022 23 uren geleden, MetalGearBob zei: 👻 Tering joh gek ik schrik me de tyfus 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.