MartinVerschoor Geplaatst: 3 mei 2021 Delen Geplaatst: 3 mei 2021 Geloof het of niet, maar er staat gewoon een verse versie van PU.nl in de steigers. Voordat we live gaan, zouden we deze graag even willen laten testen, door jou. Want we kunnen natuurlijk zelf wel een beetje klikken en doen, maar jij ziet ongetwijfeld meer dingen, die nog een tweak kunnen gebruiken, of nog niet goed werken. Dus...drop een berichtje, glijd in m'n dm's, als je dat wat lijkt. Thanks alvast! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 3 mei 2021 Delen Geplaatst: 3 mei 2021 Ik test hem graag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 3 mei 2021 Delen Geplaatst: 3 mei 2021 Ik test hem graag niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 3 mei 2021 Delen Geplaatst: 3 mei 2021 Kom maar op, de hypetrain is op vaart. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 3 mei 2021 Delen Geplaatst: 3 mei 2021 Vreemde tijden zijn vreemder geworden. Na de zomer is dood, lang leve na de zomer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 3 mei 2021 Delen Geplaatst: 3 mei 2021 Ik test graag mee, ik zou mezelf wel een PU-site connoisseur willen noemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 3 mei 2021 Delen Geplaatst: 3 mei 2021 Holy shit, en dit toevallig na de klachten in het cdab topic. Pasen en Pinksteren zijn zojuist op 1 dag gevallen en varkens kunnen vliegen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 3 mei 2021 Delen Geplaatst: 3 mei 2021 The greatest trick the Devil evil pulled, was convincing the world dat er een nieuwe versie van PU.nl gemaakt werd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 3 mei 2021 Delen Geplaatst: 3 mei 2021 Vliegen? Je moeder blijft me verbazen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LateGamer Geplaatst: 3 mei 2021 Delen Geplaatst: 3 mei 2021 Ik heb het idee dat dit topic nog vele nazomers blijft staan... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 3 mei 2021 Delen Geplaatst: 3 mei 2021 * EMERGENCY MEETING* Ik was kaas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr.Doom Geplaatst: 3 mei 2021 Delen Geplaatst: 3 mei 2021 Het is niet te geloven mensen. Het is eindelijk zover! Ik zou hem best willen testen, ben benieuwd wat het geworden is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 3 mei 2021 Delen Geplaatst: 3 mei 2021 Haha ja ze kent veel meer dan alleen trucjes met dr mond. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 3 mei 2021 Delen Geplaatst: 3 mei 2021 Niemand neemt het CDAB serieus. Wordt op de nieuwe site ook niet meer toegestaan. Ga maar lekker naar Bruinepoep.nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 3 mei 2021 Delen Geplaatst: 3 mei 2021 Huh, de site werkt toch al honderdmiljoen jaar PRIMA? Vanwaar deze verandering? Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 3 mei 2021 Delen Geplaatst: 3 mei 2021 Aandoenlijke vent blijf je ook. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 3 mei 2021 Delen Geplaatst: 3 mei 2021 Overigens heeft ie wel een punt, de CdAB boeit ze echt niet hoor (en terecht). Maar zo verzuurd doen over iets dat 0 invloed op je leven heeft is treurig en ook zoals ik al zei een beetje aandoenlijk. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pieter2k2 Geplaatst: 3 mei 2021 Delen Geplaatst: 3 mei 2021 Oh ja lache! Hoeveel browsers en devices wil je getest hebben? :') Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 3 mei 2021 Delen Geplaatst: 3 mei 2021 Heeft de nieuwe site überhaupt een community muur? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MartinVerschoor Geplaatst: 3 mei 2021 Delen Geplaatst: 3 mei 2021 oh ja zeker Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 3 mei 2021 Delen Geplaatst: 3 mei 2021 Geloof er nog steeds niks van. Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 3 mei 2021 Delen Geplaatst: 3 mei 2021 Presses x for doubt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 3 mei 2021 Delen Geplaatst: 3 mei 2021 Cheesy sus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MartinVerschoor Geplaatst: 4 mei 2021 Delen Geplaatst: 4 mei 2021 Sowieso Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 4 mei 2021 Delen Geplaatst: 4 mei 2021 >Geloof het of niet, maar er staat gewoon een verse versie van PU.nl in de steigers Lazen we dit niet al in 2015? :p Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.