aitoh Geplaatst: 26 mei 2021 Delen Geplaatst: 26 mei 2021 Ik kan geen reacties plaatsen. Zie het tekstveld wel en kan erin typen maar er is geen verstuur knop. Kan alleen op reacties reageren. Zowel op Chome/edge en firefox. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aitoh Geplaatst: 26 mei 2021 Delen Geplaatst: 26 mei 2021 Dit moet ik wel voor elke keer dat ik een reactie wil plaatsen doen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 26 mei 2021 Delen Geplaatst: 26 mei 2021 The Rock kan je vertellen dat de nieuwe site die wel werkt onderweg is! Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 26 mei 2021 Delen Geplaatst: 26 mei 2021 Mij lukt het ook nooit. Ik heb sinds dit probleem bestaat (rond zomer 2019) dan ook geen comments meer kunnen plaatsen... Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LolindirLink Geplaatst: 26 mei 2021 Delen Geplaatst: 26 mei 2021 In Firefox is dat probleem er niet, Maar in Chrome herken ik het. nieuwe versie pu.nl staat in de stijgers (Waar het comment systeem ook op de schop is gegaan) https://www.pu.nl/community/discussions/question/nadezomer/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LateGamer Geplaatst: 26 mei 2021 Delen Geplaatst: 26 mei 2021  Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.