Batmanjepper Geplaatst: 17 februari 2019 Delen Geplaatst: 17 februari 2019 Autoaim is alleen bij hipfire en ik aim met sights ;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 17 februari 2019 Delen Geplaatst: 17 februari 2019 reageer hierop als je dikke billen hebt ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 17 februari 2019 Delen Geplaatst: 17 februari 2019 reageer als jij ook een crush hebt :) ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 17 februari 2019 Delen Geplaatst: 17 februari 2019 ^ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 17 februari 2019 Delen Geplaatst: 17 februari 2019 O Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 17 februari 2019 Delen Geplaatst: 17 februari 2019 Titel idee: Ik ken nog een leuke mop, twee tieten in een envelop. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 17 februari 2019 Delen Geplaatst: 17 februari 2019 Vraag: Er staan langs de weg wel eens bordjes met "Zachte berm" Waarom staan er nooit bordjes met "Harde berm"? Die krijgen ze daar niet in de grond. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 17 februari 2019 Delen Geplaatst: 17 februari 2019 3 kabouters zijn aan het opscheppen wie van hun de kleinste vader heeft. De eerste zecht: mijn vader is zo klein, die kan rechtop onder een tafel doorlopen. da's niks zegt de tweede, de mijne is zo klein, die kan rechtop onder een stoel doorlopen, hierop begint de derde keihard te huilen, verbaast vragen de andere waarom de derde begint te huilen, mijn vader heeft gisteren zijn been gebroken, toen hij van de ladder af is gevallen bij het aardbeien plukken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 17 februari 2019 Delen Geplaatst: 17 februari 2019 Doeoeoeoeoeoeoei Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 17 februari 2019 Delen Geplaatst: 17 februari 2019 Last minute Dab Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 17 februari 2019 Delen Geplaatst: 17 februari 2019 We gaan gewoon door tot 600! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 17 februari 2019 Delen Geplaatst: 17 februari 2019 Bij 500 comments een nieuwe. Dat was de officiële CdAB richtlijn. ;-) “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten