Ga naar inhoud

Waar luister jij nu naar?


k1ng

Aanbevolen berichten

Ik heb een tering hekel aan mainstream pop-muziek, maar voor een één of andere reden is dit zo'n lekker mellow nummer, als die altijd uitgekakte kut "dance" muziek er niet in zat, zegmaar het "refrein" van het nummer, dan was het een wereldplaat geweest. https://soundcloud.com/calvinharris/calvin-harris-summer-extended
Link naar reactie
Delen op andere sites

HARDSTYLE The Vision - Sometimes Credits naar Michadutch, erg lekker nummer! Coone - Colors of Life 2013 anthem van Emporium, erg lekkere build-up. En goddelijke kick. Wildstylez & Coone feat Cimo Frankel - This is Home Goede Melodie. Ran-D ft. E-Life - The Hunt Anthem van Intents 2014 waar ik al een tijdje op zat te wachten. Wel RAW dus niet voor iedereen weggelegd. Beste anthem ooit van Intents, geweldige build-up lekkere RAW melodie en die kick op het einde is om van klaar te komen! Hoop dat ik volgend jaar mijn vrienden zo ver krijg om met me mee naar Intents te gaan, moet er echt een keer heen. En de hardstyle festival wat het meest dichtbij mijn woonplaats ligt. HOUSE Vicetone - Ensemble Bingo Players - Knock You Out (Hardwell Remix) W&W- Bigfoot Het is bigroom, maar wel lekkere. W&W komt zondag naar Dancetour dus dat wordt lekker losgaan op deze^^
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...