Ga naar inhoud

Waar luister jij nu naar?


k1ng

Aanbevolen berichten

Ik heb Slow Riot for New Zero Kanada ingestuurd voor de pu top omdat dat het enige GY!BE wat over de hele afspeelduur geniaal is. Wat dan ook weer niet zo moeilijk is gezien hij maar een half uurtje duurt dus eigenlijk gewoon één standaard GY!BE nummer is. De op één na beste is Lift Your Skinny Fists Like Antennas to Heaven, want daar staat sleep op. Daarna ga ik persoonlijk voor Yanqui U.X.O. omdat de eerste drie nummers echt geniaal zijn. Bij Motherfucker = Redeemer begint hij een beetje langdradig te worden, maar goed, dat heb ik wel vaker met GY!BE. De minste plaat (wat mij betreft) is F#A#infinity (ik heb hem gewoon op 4 sterren staan dus minste is relatief), omdat ik niet zo gek veel heb met the dead flag blues, dat nummer raakt met gewoon niet echt. Daarnaast wordt Providence constant onderbroken door allerhande field recordings die leuk zijn als je ze mondjesmaats en op goede momenten toepast zoals bijvoorbeeld op Lift Your Skinny Fists gebeurt, maar hier wat mij betreft soms ergerlijk worden. Hun nieuwste album moet ik nog altijd luisteren trouwens, volgens mij heb ik dat ooit eens vertraagd omdat ik alleen vinyl rips kon vinden en die zijn vaak erg matig. Goed om in te stappen? Allemaal en geen enkele, er is niet echt een album makkelijk dus doe wat je leuk lijkt of het makkelijkst is om te verkrijgen. Het enige wat ik je op voorhand kan zeggen is dat op Yanqui U.X.O. die vage en bij vlagen geniale field recordings eruit zijn gelaten, dus als je graag een of ander geestelijk gehandicapte zwerver wilt horen mijmeren over het einde van de wereld, dan moet je niet Yanqui U.X.O. halen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet, ik had met Feed Forward toen volgens mij een beetje hetzelfde probleem als dat ik nu met Incubation heb, namelijk dat het soms net te langdradig is of de jeux een beetje ontbreekt. Bij Function misschien meer dan bij Sandwell District, maar Inter op Incubation maakt wel veel goed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Hoe is die nonplus compilatie? Die Kassem Mosse track vond ik keigoed maar ik vind Kassem Mosse eigenlijk altijd wel goed dus. Die tweede Kassem Mosse track en alles van Joy Orbison / Boddika springen erbovenuit. De rest is aardig. >Stars of the Lid is fucking saai trouwens. Echt. Nee. Het enige probleem is dat ze constant dubbelcd's maken die gewoon te lang duren.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...