VerDikkieDik Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 oh en la morena groene mexicaanse salsa, zo lekker en lekker pittig. Lekkerder dan al die rode salsa's bij elkaar. Alleen bederft ie zo snel, wat dan weer jammer is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 Pas de DL mayo aangeschaft aangezien de Zaanse op was en ik moet zeggen dat het een blijvertje is ❤️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 12 uren geleden, VerDikkieDik zei: oh en la morena groene mexicaanse salsa, zo lekker en lekker pittig. Lekkerder dan al die rode salsa's bij elkaar. Alleen bederft ie zo snel, wat dan weer jammer is. Ik heb die ook vaak en het viel me ook op dat die snel bederft. Die rode van La Morena is ook lekker. Ik heb altijd beide potjes in de koelkast voor een quick salsa fix. Op feestjes (RIP, lange geleden) maak ik de salsa vaak wel zelf. Maar omdat dat zo'n dikke batch is, krijg ik dat in mijn eentje nooit op. En deze blijft nog minder lang goed dan de groene La Morena. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 8 uren geleden, Doornroosje zei: Ik heb die ook vaak en het viel me ook op dat die snel bederft. Die rode van La Morena is ook lekker. Ik heb altijd beide potjes in de koelkast voor een quick salsa fix. Op feestjes (RIP, lange geleden) maak ik de salsa vaak wel zelf. Maar omdat dat zo'n dikke batch is, krijg ik dat in mijn eentje nooit op. En deze blijft nog minder lang goed dan de groene La Morena. nice, ik wist niet eens dat er een rode was lol wanneer een salsa feestje? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 Op 19-1-2022 om 22:18, VerDikkieDik zei: nice, ik wist niet eens dat er een rode was lol wanneer een salsa feestje? Er gaat niets boven tortilla chips met guac en salsa. Ik hoop van de zomer mijn (uitgestelde, thanks corona) verjaardag te vieren. Met salsa. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 januari 2022 Delen Geplaatst: 21 januari 2022 Gewoon deze toch 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 21 januari 2022 Delen Geplaatst: 21 januari 2022 51 minuten geleden, DunneDraak zei: Gewoon deze toch Ik weiger dus friet te halen bij snackbars waar ze andere curry dan Hela hebben. Dat is gewoon godslastering. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 22 januari 2022 Delen Geplaatst: 22 januari 2022 Ik heb vandaag de La Morena rode salsa op. Wat. Een. Saus. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 22 januari 2022 Delen Geplaatst: 22 januari 2022 Op 21-1-2022 om 00:25, Doornroosje zei: Er gaat niets boven tortilla chips met guac en salsa. Ik hoop van de zomer mijn (uitgestelde, thanks corona) verjaardag te vieren. Met salsa. lol herkenbaar maar wanneer was je jarig dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 23 januari 2022 Delen Geplaatst: 23 januari 2022 12 uren geleden, VerDikkieDik zei: lol herkenbaar maar wanneer was je jarig dan? Eind november, leuke lockdown bday dus. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 4 februari 2022 Delen Geplaatst: 4 februari 2022 Ik was twee jaar geleden met toen-huisgenoten naar het Tikibad. Inderdaad, zoenende tieners, zo veel mensen in het golfslagbad dat je je kont niet kan keren, sperma (oid) op de muren, vechtende dikke Turken én zwembadfriet. Nostalgie. 1 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 7 februari 2022 Delen Geplaatst: 7 februari 2022 Het Tikibad is een van de naarste plekken van Nederland. Lekker de hele dag kou lijden in de rij naar de glijbaan toch. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.