Arendjan Geplaatst: 15 december 2017 Delen Geplaatst: 15 december 2017 Ik ben ontvoerd door moslims en ze zeggen dat als Broeder Kotter met zijn prachtige Arabische baard niet snel unbanned wordt zij mij laten verkrachten door een geitje. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 16 december 2017 Delen Geplaatst: 16 december 2017 #freekotter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 16 december 2017 Delen Geplaatst: 16 december 2017 WeWantKotterBack Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 16 december 2017 Delen Geplaatst: 16 december 2017 #PrayForKotter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 16 december 2017 Delen Geplaatst: 16 december 2017 http://i63.tinypic.com/2i7n0k0.png Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 16 december 2017 Delen Geplaatst: 16 december 2017 Ik ga in hongerstaking totdat Kotter wordt vrijgelaten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 16 december 2017 Delen Geplaatst: 16 december 2017 Ik trek me niet meer af tot kotter wordt vrijgelaten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 16 december 2017 Delen Geplaatst: 16 december 2017 YesWeKotter!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 december 2017 Delen Geplaatst: 16 december 2017 #cut4kotter ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 december 2017 Delen Geplaatst: 16 december 2017 Wil je hiermee zeggen dat ik maagd ben of dat ik de schrik van de zeven maagden ben? Ik ben in de war. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 16 december 2017 Delen Geplaatst: 16 december 2017 #nieuweCdABvoorKotter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 16 december 2017 Delen Geplaatst: 16 december 2017 rip konker Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 16 december 2017 Delen Geplaatst: 16 december 2017 >>Wil je hiermee zeggen dat ik maagd ben of dat ik de schrik van de zeven maagden ben? Ik ben in de war. Kotter is de schrik van de mods Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 16 december 2017 Delen Geplaatst: 16 december 2017 KOTTER BLIJF KALM ALLES KOMT GOED! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten