Ga naar inhoud

CdAB 113 [CXIII] Als ik val sta ik op, als ik sta val ik op


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 848
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het album moet nog droppen, er is nu alleen nog een livestream geweest. Maar als het goed is gewoon op spotify enzo.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Emiel zit in een bewoonbaar huis, achter een mensen-pc. Hij vind persoonlijk dat vlooien-pc's technologisch niet geavanceerd genoeg zijn. De vlooien-pc is een beukelaar-blad, drijvend op een vijver, met in het midden een gestolen mensennaald geplaatst om de vier windstreken aan te duiden. Hun PC fungeert dus als kompas. Dat is eigenlijk het enige dat de vlooienfamilie moet weten: 'Allen daarheen mijne broeders!' Maar Emiel wil meer, dat is waarom hij het huis van een rare kerel is binnengedrongen, vervolgens troepencommander Jean-Jaak (tweede minister van het militaire verzet) heeft ingezet, om samen met z'n allen, op één toetsje te springen om deze afscheidsbrief te schrijven. 'Sssssst, troepen, typ stilletjes, die kerel is terug van zijn werk.' 'Tiens?' zegt Uhurus, 'Wat staat mijn PC hier aan te staan?' 'Godverdomme! Wat is dat hier op mijn toetsenbord? Een stel springende, zwarte stipjes, dat op mijn geliefde site zit te kladden!!!' 'Hij valt ons aan met een vliegenmepper, vluchten jongens!'

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...