Ga naar inhoud

CdAB 113 [CXIII] Als ik val sta ik op, als ik sta val ik op


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 848
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

inb4 "Hallo, wij kijken altijd mee! Als er iets is kun je ons PM'en!", want dat is bullshit; wij kunnen niet zien of jullie actief meekijken, activiteit valt voor ons alleen te polsen via posts. En als jullie niet posten zijn jullie voor ons niet actief. Ander moeten we maar contact opnemen met de redactie, misschien dat zij een keer actie kunnen ondernemen. (Haha waarschijnlijk niet, de redactie is ook vrijwel nergens te bekennen op PUnl)

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net een PM van Ward gekregen met de vraag of ik per 10 juni 2018 de functie van mod op mij wil nemen. Ik ben nog in twijfel.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iedereen zich gedraagt hebben we geen mods nodig. We zijn volwassen, Ramon.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaan! Ik support je volledig (#kutward)

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...