Ga naar inhoud

Review: Ridge racer 7 (PS3)


Mehmet Ozkan

Aanbevolen berichten

Oké en nu ga ik ook iets extra verslagje schrijven voor mijn project over Ridge racer game series, dus nu een review over het game die ik echt geplant was om over te schrijven en het is over het arcade racing game“Ridge racer 7” die we kunnen spelen op onze PS3. Het is echt een mooiste game die we kunnen spelen in het reeks van Ridge racer games, je kan echt goed racen en auto’s kopen die het maar mogelijk zijn in het game. Ik denk dat het echt meer dan 500 auto’s mogelijk te kopen, unlocken en te verkrijgen zijn. Ik ben echt blij met die game die ik echt hebt gekocht en daarom ben ik een review aan het schrijven over dit game “Ridge racer 7” op het gameconsole PS3 die ik ga delen met jullie. Hoop dat jullie mijn review in deze “Gamer’s project: Ridge racer game series” echt leuk vinden en dat hoop ik ook natuurlijk dat het echt passent is in dit document van mijn project over Ridge racer game series, hier is het review over het game! https://www.facebook.com/#!/notes/mehmet-lucarita-%C3%B6zkan/review-ridge-racer-7-ps3/10151179522513101
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...