NoseJob Geplaatst: 29 mei 2018 Delen Geplaatst: 29 mei 2018 De titel verraadt het al een beetje maar dit topic gaat over dat ik stop met mod zijn. Sinds een half jaar geleden dat ik mod werd ben ik gaan helpen met de boel beetje normaal te houden hier en daarin geprobeerd de heule meute een beetje naar een iets toleranter en openstaandere community te sturen, zodat het hier weer een bruisende community wordt vol geinige posts. Waarbij mijn ervaringen als user (voor het mod zijn) waren dat de informatievoorziening vanuit de mods naar de users op een te laag pitje stond. Ondanks m'n beste bedoelingen en inspanning om het allemaal te verbeteren heb ik niet het idee dat er nu na een half jaar verbetering is opgetreden in de kwaliteit van de posts, gedrag van bekende rukkers, aanwas van nieuwe users en verbeteringen van de site zelf (of dat aan mijn aanpak ligt of aan iets anders, laat ik in het midden). Ik heb het gevoel dat het mod zijn meer energie kost dan oplevert, waardoor mijn motivatie om mod te blijven is verdwenen. Vandaar dit topic! Groetjas, Jas Tldr: Ik deed m'n best, maar volgens mij helpt het niks/weinig. Dus ik stop met modden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
test-7 Geplaatst: 29 mei 2018 Delen Geplaatst: 29 mei 2018 https://static4.fjcdn.com/thumbnails/comments/Charmander+the+stray+pokemon+bye+bye+butterfree+_4ba17d0f62ddc1356eb21890244fc212.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 29 mei 2018 Delen Geplaatst: 29 mei 2018 Rip enige hoop op beschaving Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 29 mei 2018 Delen Geplaatst: 29 mei 2018 Bedankt voor alles Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 29 mei 2018 Delen Geplaatst: 29 mei 2018 Ik vond je een enige mod hoor jassie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 29 mei 2018 Delen Geplaatst: 29 mei 2018 >Hou eens op Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bnwr Geplaatst: 29 mei 2018 Delen Geplaatst: 29 mei 2018 Ik kan me zo voorstellen dat al dat moddergooien ook niet motiverend werkte. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 29 mei 2018 Delen Geplaatst: 29 mei 2018 Kankerzooi. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EarlyGamer Geplaatst: 29 mei 2018 Delen Geplaatst: 29 mei 2018 Het zal ook nooit wat worden zolang er niets aan de bekende rukkers wordt gedaan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 mei 2018 Delen Geplaatst: 29 mei 2018 goeie Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 mei 2018 Delen Geplaatst: 29 mei 2018 Ja dit forum glijdt toch z'n dood tegemoet en ik denk niet dat er iets is dat dat kan veranderen. Bekende rukkers zijn er altijd geweest, en toch floreerde het hier vroeger, met driedubbel zoveel bekende rukkers, die driedubbel zo brutaal waren. Nu niet meer, maar denk juist dat proberen mensen hun gedrag te veranderen averechts heeft gewerkt. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 29 mei 2018 Delen Geplaatst: 29 mei 2018 Mijn stem heb je Roasted! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 29 mei 2018 Delen Geplaatst: 29 mei 2018 Is wel goed voor je huid... Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 29 mei 2018 Delen Geplaatst: 29 mei 2018 I will miss you as mod! :'( https://media.giphy.com/media/OPU6wzx8JrHna/giphy.gif Quote “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 29 mei 2018 Delen Geplaatst: 29 mei 2018 Mag ik het nu proberen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 29 mei 2018 Delen Geplaatst: 29 mei 2018 Het opzeggen van het moderatorschap is een treurige actie van laffe mensen die weglopen van hun verantwoordelijkheid. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 29 mei 2018 Delen Geplaatst: 29 mei 2018 >Ik kan me zo voorstellen dat al dat moddergooien ook niet motiverend werkte. Ik vind het verdedigbaar om sommige users gewoon een permaban te geven, ook als ze niet direct regels overtreden. Lang leve het consequentialisme. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 mei 2018 Delen Geplaatst: 29 mei 2018 Ik comment momenteel nog zeer weinig dus ben niet zeker of dit over mij gaat maar; diezelfde mensen zijn wel 90% van de community. 90% die zich dus gedragen zoals de community zich altijd gedragen heeft. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 mei 2018 Delen Geplaatst: 29 mei 2018 Hoezo nu eigenlijk, Jas? Er is al zo'n maand niets raars gebeurd op de site. Niemand is gebanned afgelopen maand, geen drama, eigenlijk niks. Had juist het idee dat je je hele doel bereikt had. Ik vond het inderdaad doder dan ooit. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 29 mei 2018 Delen Geplaatst: 29 mei 2018 Jammer, maar begrijpbaar. Bedankt voor je inzet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 29 mei 2018 Delen Geplaatst: 29 mei 2018 Hahaha Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 29 mei 2018 Delen Geplaatst: 29 mei 2018 Haha leuke prank kil!!1 iksdee Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 29 mei 2018 Delen Geplaatst: 29 mei 2018 Nu kan je eindelijk weer parodietopics aanmaken. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bnwr Geplaatst: 30 mei 2018 Delen Geplaatst: 30 mei 2018 >Jij bent één van bovengenoemde bekende rukkers die zich niet in gedrag wilt aanpassen omdat je niet wilt of kunt accepteren dat jouw "vroeger" dood is Sprak de man die naar eigen zeggen "weemoedig terugkijkt" op het Derde Rijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 30 mei 2018 Delen Geplaatst: 30 mei 2018 https://i.imgur.com/9nohQh4.jpg Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.