jppeer123 Geplaatst: 19 januari 2016 Delen Geplaatst: 19 januari 2016 **EA IS SHIT** tegenwoordig! Ze pakken al hun goede, leuke franchises die ze vroeger zelf maakten en geven ze aan studio's zoals Dice en Maxis! Vroegen waren ze nog cool en **WAREN ZE EEN STUDIO!** nu zijn ze er alleen maar voor het geld en ze blijven maar door groeien! En ze blijven maar studio's kopen! Echte studio's en... Zeg nou zelf... Sommige franchises hebben ze verpest of iets te ver gepusht... Een van de nieuwste misbaksels van EA is natuurlijk battlefront... ** Je moet niet alleen kijken naar de Developers** Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jppeer123 Geplaatst: 19 januari 2016 Delen Geplaatst: 19 januari 2016 Ja nu hebben wij genoeg info om een beeld over je te vormen ja Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 19 januari 2016 Delen Geplaatst: 19 januari 2016 Daar komt die simpele ziel weer hoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 19 januari 2016 Delen Geplaatst: 19 januari 2016 Dan koop je hun games niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 21 januari 2016 Delen Geplaatst: 21 januari 2016 Ik vermaak me prima met SW BF3 EA (ik kijk naar jou Ramon). Maar ja vroeger was alles beter he. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellraidermike Geplaatst: 21 januari 2016 Delen Geplaatst: 21 januari 2016 Ubisoft mag hier ook wel bij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JvanMeurs Geplaatst: 22 januari 2016 Delen Geplaatst: 22 januari 2016 Maar het is cool, de CEO heeft nu officieel verklaart dat EA niet alleen maar uit op je geld is. Voel je jezelf nu gerustgesteld? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jppeer123 Geplaatst: 21 maart 2017 Delen Geplaatst: 21 maart 2017 Dit is dus een van de redenen waarom ik geen recht heb om op deze aarde te zijn... ^mijn reactie na een jaar... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.