Ga naar inhoud

Kingdom Come: Deliverance


Roald

Aanbevolen berichten

  • Reacties 185
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gisteren voor het laatst gespeeld, maar toen was die update er nog niet. Vandaag misschien. Straks eens uitproberen. En op je andere vraag kan ik nog niet antwoorden. Daarvoor zit ik nog niet ver genoeg in de game. Ik kan je wel zeggen dat ik me er uitstekend mee vermaak. Als je een RPG liefhebber bent, moet je die game sowieso een keer geprobeerd hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Als je een RPG liefhebber bent, moet je die game sowieso een keer geprobeerd hebben. Ben ik en was ik sowieso wel van plan. Een voordeel van backlog: tegen de tijd dat ik er aan "kan" beginnen zijn er flink wat updates geweest en is de game waarschijnlijk al in prijs gedaald haha.
Link naar reactie
Delen op andere sites

On-topic reageren is blijkbaar erg lastig en mijn waarschuwingen zijn aan dovemansoren gericht. Week ban voor GameGuy. Sledge krijgt een waarschuwing, aangezien je niet de intentie hebt om discussie nu nog verder door te zetten. (En over is gegaan op on-topic reacties plaatsen)

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jas: volgens mij begrijpt jij de functie 'moderator' net iets verkeerd. Of jij misbruikt gewoon de functie 'moderator'. Zolang er orde is in een topic / channel, en geen kwetsende teksten zijn gepost en ook geen klachten zijn hoeft jij als moderator helemaal niet in te grijpen. Jij maakt je nu zichzelf gewoon belachelijk met de nietszeggende bans. Maar als dit jouw enige manier is om al jouw frustraties kwijt te raken dan begrijp ik dat wel. Want ik weet en begrijp dat er zijn mensen die vroeger veel gepest waren, nu neigingen hebben om hun functie en macht te misbruiken. Nu effe on-topic: ik ga binnenkort beginnen met die game, is de game nu wel goed geupdated ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...