Hans--Kazan Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 >"Het ligt niet aan mij, het ligt aan jou, je bent kut." Bierbommetje haha! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 >en na een hopeloze poging stoppen omdat je eindelijk inziet dat je niet zoveel kan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 https://blogs.scientificamerican.com/image-of-the-week/files/2013/02/10yvf8m.gif Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 Als sommige users niet eens de mentale capaciteit hebben om een kwalitatief fatsoenlijke post te maken is het vechten tegen de bierkaai inderdaad. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 haha butthurt!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 Knap dat je ook inziet dat je de community verder de afgrond induwt met je onnozel gespam! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 >community haha nee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 Voor de duidelijkheid: 1UP is niet de collega van jas. Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 Roken vergroot de kans op hoesten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 omdat ik een lange penis heb ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 Ik heb een week niet gepost. Was depressief omdat Ramon niet meer in Leiden is. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 Jas duw ik ook de community verder de afgrond in? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 Ik duw hem in ieder geval wel verder in je collega. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 Roken vergroot ook de kans op kanker Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 4 juli 2018 Delen Geplaatst: 4 juli 2018 Komt wel goed schatje. xxx Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 4 juli 2018 Delen Geplaatst: 4 juli 2018 Oh de Hortus is mooi trouwens, maar glipte op een woensdag om 17:00 binnen dus zoveel tijd had ik niet, en sowieso wil je vaker naar de Hortus want is mooi. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 4 juli 2018 Delen Geplaatst: 4 juli 2018 Ik heb nu NS WeekendVrij en ik wil sowieso in een weekend weer naar Leiden om oa de molen en Museum Volkenkunde nog te bezoeken, dus wie weet. ;^} Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 4 juli 2018 Delen Geplaatst: 4 juli 2018 >maar doordat Hans mij altijd relatief respectvol behandeld, respecteer ik hem ook. <3 liefde voor iedereen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 4 juli 2018 Delen Geplaatst: 4 juli 2018 Hihi goeie! :) Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 4 juli 2018 Delen Geplaatst: 4 juli 2018 hm Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 5 juli 2018 Delen Geplaatst: 5 juli 2018 21 Juli kan ik. Leiden of Haarlem? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 5 juli 2018 Delen Geplaatst: 5 juli 2018 Doen jullie melk in je koffie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 5 juli 2018 Delen Geplaatst: 5 juli 2018 > En het daten met collega is ondertussen voorbij. Stomme collega! Wil je dan samen met 1UP dubbel daten met mij? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 5 juli 2018 Delen Geplaatst: 5 juli 2018 Leiden! Wat gaan we doen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 5 juli 2018 Delen Geplaatst: 5 juli 2018 Jeeej whiskey, hier is m'n collectie! https://i.imgur.com/PgBeoCJ.jpg Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten