Ga naar inhoud

CdAB 114 [CXIV] Als je een smurf wurgt, welke kleur krijgt hij dan?


quincy

Aanbevolen berichten

Ken je dat. Dat je dan maar puur voor de handeling je telefoon grijpt en naar pu.nl gaat terwijl je weet dat er geen kut te beleven valt? Het is een beetje als je ene afsjorren om in slaap te komen, of het licht 5 keer uit en aan doen anders krijgt je moeder scheurbuik, of je vader wordt plots veganist. Dwangneuroses waar je niet beter van wordt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Maar ik blijf wel godverdomme komen! Ik zal blijven totdat iedereen van de bekende rukkers neergesabeld is met inconsequent beleid en er hier niemand meer is. Zodat op de dag, dat een paar frontpagers de hoek om komen kijken wat hier eigenlijk te beleven valt, ik ze erop zal wijzen dat ze mongolen zijn. Het is een principekwestie. Tot de ban ons scheidt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Hou is op met dat interessante gedoe man je bent gewoon op vakantie en een toerist net zoals al die andere interessant doenende kutjes. Ik weet AJ nog altijd moeiteloos te triggeren zie ik. Daarnaast, helaas is het echt geen vakantie, ik ben gewoon een arbeidsslaaf hier momenteel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik ben nog nooit langer dan drie weken achter elkaar uit mijn woonplaats geweest" en dan vervolgens iedereen die dat wel durft dom stereotyperen uit afgunst en een ongelofelijke angst voor verlies aan eigenwaarde. Ja het leuke is dat dat niet waar is. Het is wel duidelijk dat jij "getriggered" bent, vriendje. Overigens ben ik geen hele jaren weggeweest zoals jij. Daarvoor ga ik komend halfjaar even fulltime werken. Hopelijk ben ik na mijn unieke culturele authentieke reis net zo alwetend als jij!!!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens maakte ik jou helemaal niet belachelijk met die quote, want mag toch hopen dat je in die 10 maanden wel boeiender dingen hebt gedaan dan wat ik daar omschreef. Deed puur een zeer accurate immitatie van *een bepaald soort mensen*.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zeikt iedereen zo op die Thierry Baudet piemelfoto? Ik ben geen fan van hem maar is toch fucking lachen dit.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...