Ga naar inhoud

Games top 10 2018


Roald

Aanbevolen berichten

1. Super Smash Bros. Ultimate: geweldige fighting game, misschien wel de beste, met zoveel content en ook nog eens de ultieme game om samen met vrienden en familie te spelen. 2. Spider-Man: de beste gameadaptatie van de webslingeraar, met heerlijke gameplay en een ontroerend verhaal. 3. RDR2: een ontzettendmooie meeslepende, realistische Western die ook nog eens een game blijkt te zijn! 4. Super Mario Party: Nintendo is weer helemaal terug met de Mario Party franchise, veel gespeeld, thuis en onderweg 5. A Way Out: gespeeld met een van mijn beste vrienden en het was een mooi avontuur
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Heb m'n lijstje iets moeten herzien: 1. Monster Hunter World: na 80 uur komt de eindstreep in zicht en heb me kostelijk vermaakt met de toffe wereld en de voldoende de grind. 2. Red Dead Redemption 2: ook al zaten er een paar issues in die het niet de verwachte wederkering van Christus maakte, het blijft een monumentaal spel. Vooral de eerste 30 van het ontdekken van de wereld waren magisch. 3. Dark Souls Remastered: een heerlijk spel dat zijn iconische status volledig heeft verdiend. Vergeleken met nieuwere delen valt alleen wel op dat de gameplay iets stroever is en het blijft jammer dat er niet meer is gedaan met de remake qua functies of graphics. 4. Iconoclasts: leuke platformer met verrassend diep verhaal 5. Shadow of the colossus remake: prachtige bazen met een mooi minimalistisch verhaal. De besturing van een zeepkar verpestte voor mij helaas veel van de lol. Binnenkort eindelijk maar eens GOW en Spinneman spelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ik heb niet eens bijna alles gespeeld, maar van wat ik gedaan heb: Just Cause 4 OnRush Assassin's Creed Odyssey Detroit: Become Human Spider-Man Red Dead Redemption II God of War Eigenlijk over allemaal heel positief, Just Cause 4 nog niet veel gedaan maar dat lijkt duidelijk de minste te zijn. Heb ook Ni No Kuni II nog liggen, daar heb ik zeker hoge verwachtingen van.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...