Ga naar inhoud

GAMERS GEZOCHT VOOR UNIEK TV PROJECT


W.Klaverdijk

Aanbevolen berichten

Ben jij een diehard gamer? Ben jij gek op wargames als **Call of Duty** , **Battlefield** en **Brothers in Arms** en wil je het ware verhaal achter deze spellen leren kennen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een eenmalige televisiespecial zoeken wij jongens en meiden die met ons mee willen op reis. Je wordt in het buitenland op pad gestuurd met een speciale missie. De opnamen vinden eind maart plaats. Nieuwschierig? Bel of mail voor meer informatie naar: 020-8936306 / gamers@simpelmedia.nl
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pure bikkels

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké http://www.simpelmedia.nl/ Maar even uit interesse, voor welke televisiezender- of omroep is dit bestemd? > Ben jij gek op wargames als Call of Duty , Battlefield en Brothers in Arms Als je trouwens serieus genomen wilt worden onder gamers, noem het dan *schietspellen* of *oorlogsgames* of *schietspellen met een historisch thema*, want 'wargames' is een subgenre van strategiespellen (daarin zijn realisme en grote schaal de focus), terwijl CoD, BF en BiA first-person shooters zijn met een lineaire campagne en multiplayer modus. Het is handig om dat onderscheid te maken, dan laat je weten dat je games (en gamers) als medium serieus neemt. Vooral als je er een programma over maakt voor een televisiezender- of omroep. Dat brengt in ieder geval voor mij als gamer een aangename nuance in discussie over games, want op TV vind ik dat er nog best vaak vrij oppervlakkig over gesproken/verslagen word. https://en.wikipedia.org/wiki/Wargame_(video_games) vs https://en.wikipedia.org/wiki/First-person_shooter

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Ben jij gek op wargames als Call of Duty , Battlefield en Brothers in Arms Ik snap trouwens wel dat het allemaal net wat vetter en simpeler klinkt als je de drie games adverteert als *wargames*, maar ik hoop dat er plaats is voor wat nuance in wat voor concept je mee bezig bent. En vooral hier op PU hoef je het niet zo te adverteren, dat is een beetje als in de kerk proberen mensen te bekeren tot Christus.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...