Batmanjepper Geplaatst: 13 februari 2020 Delen Geplaatst: 13 februari 2020 Ze wou een dagelijkse quiz starten op pu.nl en werd als reactie hierop gecastreerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 14 februari 2020 Delen Geplaatst: 14 februari 2020 Vraag 6: Om welk beruchte reden gaf Edge magazine maar een 7/10 aan Doom (1993)? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr.Doom Geplaatst: 14 februari 2020 Delen Geplaatst: 14 februari 2020 Ben je nou een trol of een mafkees? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 14 februari 2020 Delen Geplaatst: 14 februari 2020 Oooooh dat zal secret cow level zijn dan! (ik vond het alsnog een moeilijke vraag!) Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 14 februari 2020 Delen Geplaatst: 14 februari 2020 > Ben je nou een trol of een mafkees? Het succes van Wolfenstein 3D en Doom werd niet door iedereen gewaardeerd toentertijd. De discussies rond die tijd over wat mogelijk zou zijn met een computer is fascinerend! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 14 februari 2020 Delen Geplaatst: 14 februari 2020 Jas heeft een punt gewonnen! All glory is now yours!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 14 februari 2020 Delen Geplaatst: 14 februari 2020 Er waren waanzinnige geruchten over een Cow Level in Diablo 1, waarbij ontkenningen een meme werden. Sindsdien heeft Blizzard regelmatig verwijzingen naar wel of niet een Cow Level in hun spellen (de eerste was in Diablo 2). https://diablo.fandom.com/wiki/The_Secret_Cow_Level Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 15 februari 2020 Delen Geplaatst: 15 februari 2020 Vraag 7: Gotcha (Atari, 1973) had borst-vormige knoppen. Wat was het doel van dit spel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 15 februari 2020 Delen Geplaatst: 15 februari 2020 Je bent een bijzondere man Robert. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 15 februari 2020 Delen Geplaatst: 15 februari 2020 Beste vraag tot nu toe. Ik zou toch het lichaam van mijn vriendin neuken waar de geest van mijn moeder dus vastzit. Doe jij de volgende vraag, Bob? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 15 februari 2020 Delen Geplaatst: 15 februari 2020 Dank je! Dat vind ik ook van jou! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 16 februari 2020 Delen Geplaatst: 16 februari 2020 Vraag 8: In 2004 won Daigo van Justin Wong in SF3 met een schitterende comeback. Hoe deed hij dat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 16 februari 2020 Delen Geplaatst: 16 februari 2020 Legendarisch moment. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 16 februari 2020 Delen Geplaatst: 16 februari 2020 al die razendsnelle aanvallen blocken toch en dan gaat iedereen schreeuwen Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 16 februari 2020 Delen Geplaatst: 16 februari 2020 > blocken biiiiijna! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 16 februari 2020 Delen Geplaatst: 16 februari 2020 ik weet verder niets van fighting games of sf3 dus ik weet ook niet hoe het heet. Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 16 februari 2020 Delen Geplaatst: 16 februari 2020 De presentator roept wat er gedaan werd: https://www.youtube.com/watch?v=JzS96auqau0 Maar goed, het gaat om parrying/pareren, wat een hele precieze invoer eist. 13 keer achter elkaar doen is ongelofelijk! (en daarna ook nog een super combo erin verwerken!) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 17 februari 2020 Delen Geplaatst: 17 februari 2020 Vraag 9: Waar werd de eerste Game Developer's Conference gehouden in 1988? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 18 februari 2020 Delen Geplaatst: 18 februari 2020 Vraag 10: Wat zat er uiteindelijk in de Cubus van 'Curiosity: What's Inside the Cube?' (van Peter Molyneux) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 18 februari 2020 Delen Geplaatst: 18 februari 2020 *kubus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 18 februari 2020 Delen Geplaatst: 18 februari 2020 Zaandam Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 18 februari 2020 Delen Geplaatst: 18 februari 2020 Vla? Of zoals in het Engels: fla Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 18 februari 2020 Delen Geplaatst: 18 februari 2020 Was dat niet 10 duizend ekkies en je naam in Godus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 18 februari 2020 Delen Geplaatst: 18 februari 2020 Meer dan je naam in Godus, en helaas minder dan 10 duizen ekkies. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 19 februari 2020 Delen Geplaatst: 19 februari 2020 Ik heb een knobbeltje op mijn eikel, wat moet ik doen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.