Joost-013 Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Hoe meer sheeple hoe beter. Beetje knoflooksaus erover en dan heb je zo een lekker broodje döner. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Medellin-2 Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 https://i.imgur.com/VymzhvC.jpg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CatBoy Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Medellin, kun je alsjeblieft ophouden met het posten van complot theorien.... OP EEN GAMESITE!?! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Medellin-2 Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Ze hebben ooit special voor jou een topic aangemaakt. Fijn weekend. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyNameisJeff69 Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Medellin ga ff slapen, met je hoofd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Omg is het zover? Een nieuw CdAB?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Nee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Titel is ok. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 Omg met één google search is dat te achterhalen joh.. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 Help ik ben net in mijn kont genomen door een lizard man Medellin je had toch gelijk :( ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 Nee maar alle gekheid op een stokje, ik denk dat Medellin een goed punt is. Wij slikken maar alles wat de media ons vertelt, terwijl we nooit ook maar een andere optie in ogenschouw hebben genomen. De optie dat een kwaadwillende geheime elite hier achter zit is erg aannemelijk, en zojuist ben ik op een geheime website van klokkenluiders geland die er meer van weten. Dit zijn *legitieme* bronnen die ik heb, maar als je ze wil vinden moet je ze zelf maar opzoeken want anders heb je er niks te zoeken. Maar ik wens jullie veel plezier sheeple. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 hee medellin hijo de puta toch ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 Hahahaha Jezus. Dit is wel het top punt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 Als je wereld je zo klein is, ga je aan alles twijfelen. Snap ik wel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 Kunnen we in 24u door een cdab of gaat dat niet 123? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 En zou er dan een plekje voor ons vrij zijn in het Guiness World Record Boekje? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 ;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 > Ha! De Russen willen je laten geloven dat de maanlanding nep was. Trap er niet in. Open je ogen. Ik vind het wel leuk dat de Sovjetunie de maanlanding(en) niet tegensprak, maar complotgekkies zullen wel overtuigd zijn dat de Illuminati ook de CCCP in zn macht had. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimk Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 Ik ga maar eens ontlasten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 Ik begin mijn eigen Illuminati op een geheim forum :) als je mee wilt doen moet je je beste kinderachtige seksverhaal naar Noatak sturen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 Arendjan ff serieus mag ik nog Papegaaitje leef je nog spelen of hoe zit het met dat virus Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 Hoe kan het dat de zon op dezelfde plek blijven als ik 140 rij op de snelweg :S Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 De tbs kliniek laat niemand meer op verlof ivm corona, Medellin begint veel te posten. Toeval? Nee sheeple, open jullie ogen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 Je zou eens op youtube die podcast van Jensen moeten opzoeken. Alle incels komen onder hun steen vandaan gekropen om daar te reageren. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rahl Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 Hey ja maar da mag nie! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten