Ga naar inhoud

CdAB 123 [CXXIII] Quarantaine sans gêne


Saeglopur

Aanbevolen berichten

Ik zeik geen demonstrerende mensen af. Volgens mij is dat, binnen wettelijke kaders, een grondrecht. Maar als iemand het heeft over sociale studies en Gloria Wekker dan mag ik daar toch hopelijk ook iets van vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vind het walgeijk dat de boeren het recht durven te hebben om te demonstreren want ik heb ze niet gehoord over IS.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was totaal niet tegen jou gericht, vind dat je erg goed onderbouwde stukjes typt. Groetjes.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, zelfde redenatie als hoe kan je iets van dierenleed vinden terwijl er kinderen sterven in Afrika. Tenzij er een overeenkomst is. Als bijvoorbeeld Disney zich uitspreekt over BLM maar zelf hun zwarte acteur (Star Wars) van de posters in China haalt om niet aanstootgevend in China te zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schaar de cucks van een boeren daar ook onder. Vooral die eigenlijk.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind Arachya geen welkome aanvulling op de CdAB. Kunnen zijn ouders hem even ophalen?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...