Ga naar inhoud

CdAB 123 [CXXIII] Quarantaine sans gêne


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ging gister even naar de pomp en ik stond daar dus aan de toonbank. Er stond een mooie dame, maar die stank.. Er was een lekkage geweest die dag bij een dieseltank. Er was nog niets aan gedaan de hele buurt liep mank. Er was echter niets aan de hand het was een prank. Er was een televisieploeg uit de Balkan. Kersenvlaai kreeg ik toen in mijn gezicht gekankerd. Dat was fijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we op dit toch al niet actieve forum een van de weinige gebruikers een ban geven :) Wat had ie gepost?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn het lange bans Oranjemicrofoon? Want permas zouden jammer zijn.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

free patrick ik wil bushokjes slopen en op de grond liggen en drugs uitdelen en selfies in het foto topic plaatsen if you know what i mean toch :)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wetenschappelijk bewezen dat hoe meer onterechte bans een moderator geeft, hoe kleiner zijn penis is. PM mij voor bronnen, dit is echt waar!! Jas zijn penis is inmiddels zijn lichaam in gegroeid.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter unbannen jullie hem. Ik heb machtige vrienden op de PU Discord, en je wil niet met hun in aanraking komen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...