Jas Geplaatst: 11 september 2018 Delen Geplaatst: 11 september 2018 Het is eleven-nine. Never forget!! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 11 september 2018 Delen Geplaatst: 11 september 2018 De vacature is nog steeds vrij, dus hij kan het gewoon nog worden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 11 september 2018 Delen Geplaatst: 11 september 2018 9-11 grapje https://www.youtube.com/watch?v=Y7mvikSQteQ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 11 september 2018 Delen Geplaatst: 11 september 2018 Ik ben dan in ieder geval de mod met de meeste awards. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 11 september 2018 Delen Geplaatst: 11 september 2018 > Omdat je het zelf uitlokt. De proportie van jouw reacties zijn altijd buitensporig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 11 september 2018 Delen Geplaatst: 11 september 2018 Om het even met een metafoor in de geest van deze dag aan te duiden; ik vernietig jouw 2 torens waar ruim 3000 mensen bij omkomen, jij valt vervolgens onder valse voorwaarden een land binnen wat leidt tot ruim 500.000 slachtoffers. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 11 september 2018 Delen Geplaatst: 11 september 2018 Nu je er toch bent, Roel, waarom mocht Uhurus een doorstart maken met een nieuw account terwijl volgens de regels een dubbelaccount niet word toegestaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 11 september 2018 Delen Geplaatst: 11 september 2018 Dit had er mee te maken dat we in eerste instantie niet door hadden dat het Uhurus is. IP checks kosten bizar veel tijd (je moet geluk hebben om door de errors heen te F5'en), dus behalve als we al een extreem sterk vermoeden hebben, doen we dat eigenlijk niet. Tegen de tijd dat het duidelijk was, was het eigenlijk al zinloos. Ook liet Uhurus/Relic destijds zien dat hij zich gewoon kan gedragen (al is hij dat nu een beetje verleerd, hopelijk werkt de waarschuwing ;)). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 11 september 2018 Delen Geplaatst: 11 september 2018 Hiep hoi, morgen jarig als een teefje. Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 11 september 2018 Delen Geplaatst: 11 september 2018 Bitch Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 11 september 2018 Delen Geplaatst: 11 september 2018 Die gast postte toen hij net actief was AP een foto van z'n bakkes. En je moet strak op je beleid zitten. Dat doe je bij AJ, dunne en kotter ook. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 11 september 2018 Delen Geplaatst: 11 september 2018 Alvast van harte gefeliciteerd! “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 11 september 2018 Delen Geplaatst: 11 september 2018 Gefeliciteerd! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 11 september 2018 Delen Geplaatst: 11 september 2018 Hmmmm lekker BBQ chips. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 september 2018 Delen Geplaatst: 11 september 2018 Ja maar daar kan hij geen discussies van winnen Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 september 2018 Delen Geplaatst: 11 september 2018 Sws heb je niks in onzee ip's te zoeken engnek. Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 11 september 2018 Delen Geplaatst: 11 september 2018 mja het is toch meten met twee maten dat uhurus een tweede kans krijgt en kotter niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 11 september 2018 Delen Geplaatst: 11 september 2018 kben de rooie poes van kotter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mozilla Geplaatst: 11 september 2018 Delen Geplaatst: 11 september 2018 Aangenaam rode poes van kotter! Mijn zelfmedelijden is om te huilen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 11 september 2018 Delen Geplaatst: 11 september 2018 >Die gast postte toen hij net actief was AP een foto van z'n bakkes. En je moet strak op je beleid zitten. Dat doe je bij AJ, dunne en kotter ook. Dit. Dit is de reden waarom men jullie inconsistent vind. Vrij normaal lijkt me. Maar zoals ik al eerder heb gezegd doen jullie graag een oog dicht als jullie medelijden met een user hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 12 september 2018 Delen Geplaatst: 12 september 2018 ❤️ Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 12 september 2018 Delen Geplaatst: 12 september 2018 >Ik ben dan in ieder geval de mod met de meeste awards. Darwin awards Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 12 september 2018 Delen Geplaatst: 12 september 2018 Lekker volledig tekneu in de kjeenus gaan toch. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 12 september 2018 Delen Geplaatst: 12 september 2018 Ik heb nog een grapje over 9-11 dat wat laat valt, net als de tweede toren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 12 september 2018 Delen Geplaatst: 12 september 2018 Hoe staan mensen hier trouwens tegenover dode babygrappen, want dat is toch wel mijn vakgebied Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten