ajaxboy63 Geplaatst: 20 januari 2020 Delen Geplaatst: 20 januari 2020 Ben momenteel bezig met Days Gone en krijg af en toe het gevoel alsof ik met een paar bakstenen mijn schenen aan het bewerken ben, maar toch blijf ik doorgaan totdat ik de credits zie. Dus wat is het slechtste spel dat je hebt gespeeld waarvan je -tegen beter weten in- toch het einde hebt gehaald? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 20 januari 2020 Delen Geplaatst: 20 januari 2020 Monster Hunter World was dan juist weer het perfecte voorbeeld van heerlijk grinden (95% van de tijd dan). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 20 januari 2020 Delen Geplaatst: 20 januari 2020 Schade, die leek me wel tof. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 20 januari 2020 Delen Geplaatst: 20 januari 2020 Assassin's Creed Unity, Syndicate en Odyssey, Horizon Zero Dawn, Prototype, Sniper Elite V2 en 3. NieR Automata vond ik echt zwoegen en afzien maar ik kan wel waarderen wat de game wilde proberen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 20 januari 2020 Delen Geplaatst: 20 januari 2020 Regelmatig speel ik populaire spellen (uit) puur om te weten waar mensen het nou over hebben. Ik kan niet kiezen tussen Aladdin (Megadrive) Tekken Halo Halo 2 Ninja Gaiden Black Half-Life 2 Assassin's Creed 2 Dear Esther The Novelist Uncharted 4 Ik begin mij misselijk te voelen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LittleBigMan Geplaatst: 20 januari 2020 Delen Geplaatst: 20 januari 2020 In mijn PS3-dagen heb ik veel crap met doorzettingsvermogen toch uitgespeeld. Tron: Evolution was het eerste waar ik aan moest denken, en Monsters vs Aliens, maar ook populaire games als elke Call of Duty tot aan Black Ops II (daarna ben ik ermee gekapt). Waarom men enthousiast doet over díe singleplayers zal mij altijd een mysterie blijven. Recent vond ik Hellblade: Senua’s Sacrifice wel even bikkelen (het verhaal was mij te pretentieus en de gameplay te beperkt en herhalend) en Pokémon Y heb ik meer uit traditie uitgespeeld, want om de innovatie hoefde je het niet te doen. Sindsdien ook geen enkel Pokémon-spel aangeraakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 21 januari 2020 Delen Geplaatst: 21 januari 2020 Als ik een game haat speel ik hem echt niet verder, maar twee spellen waarbij ik met enige tegenzin richting de eindstreep vorderde waren Far Cry 2 (want herhalend en geen boeiend verhaal) en Heavy Rain (want ongelooflijk zwaar en deprimerend). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LittleBigMan Geplaatst: 21 januari 2020 Delen Geplaatst: 21 januari 2020 Mad Max, goeie! Zelden zo’n suf verhaal in zo’n saaie wereld met zulke repetitieve gameplay gezien. Wel uitgespeeld omdat ze de Mad Max-vibe helemaal goed hadden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 21 januari 2020 Delen Geplaatst: 21 januari 2020 Oh ja. Ik weet niet hoe ik die uiteindelijk uit heb kunnen spelen maar direct erna verkocht. Troep. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 21 januari 2020 Delen Geplaatst: 21 januari 2020 Call of Duty trek ik meestal best prima omdat die zo kort zijn. Behalve BOIII, die duurde zo tergend lang. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
padski Geplaatst: 21 januari 2020 Delen Geplaatst: 21 januari 2020 Hans? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 21 januari 2020 Delen Geplaatst: 21 januari 2020 Een goeie skinnerbox haalt de obsessief compulsieve lul goed in de mens naar voren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 21 januari 2020 Delen Geplaatst: 21 januari 2020 Homo's! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 21 januari 2020 Delen Geplaatst: 21 januari 2020 Ron. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
padski Geplaatst: 22 januari 2020 Delen Geplaatst: 22 januari 2020 Oef 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rahl Geplaatst: 27 januari 2020 Delen Geplaatst: 27 januari 2020 Eens. Al heb ik hem niet uitgespeeld, het kon me na een tijd allemaal niet meer boeien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.