SjaanRukkesteijn Geplaatst: 25 februari 2020 Delen Geplaatst: 25 februari 2020 Dennis Mons geeft op Twitter aan dat ie naar nieuw werk zoekt. Is hij weg bij PU? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MartinVerschoor Geplaatst: 25 februari 2020 Delen Geplaatst: 25 februari 2020 Hij is hier nog tot mei.. Op naar andere avonturen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rodriguez Geplaatst: 25 februari 2020 Delen Geplaatst: 25 februari 2020 Noooooo :( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 25 februari 2020 Delen Geplaatst: 25 februari 2020 :( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 26 februari 2020 Delen Geplaatst: 26 februari 2020 Zoals altijd wordt er weer niets over gezegd door PU en moeten we het zelf ergens anders lezen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MartinVerschoor Geplaatst: 26 februari 2020 Delen Geplaatst: 26 februari 2020 Daar is hij gewoon open over Early, je kan het gewoon vragen, want misschien heeft hij wel helemaal geen zin om het van de daken te schreeuwen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 26 februari 2020 Delen Geplaatst: 26 februari 2020 Kan dat met Early ook niet zo geregeld worden ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SjaanRukkesteijn Geplaatst: 26 februari 2020 Delen Geplaatst: 26 februari 2020 @Martin: Open op Twitter ja. Net als Jan destijds. Niet iedereen hier leest Dennis’ Twitter (is ook niet. Te. Doen. Als ik eerlijk ben) maar er zijn hier vast veel mensen benieuwd naar zijn status bij PU. In het blad staat hij nog gewoon. Dus heer mons, graag uw respons Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 26 februari 2020 Delen Geplaatst: 26 februari 2020 Zal ongetwijfeld te maken hebben met de nieuwe koers. Het afscheid van Eindbaas Ed idem dito. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 27 februari 2020 Delen Geplaatst: 27 februari 2020 Hopelijk weer Filmkings. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 27 februari 2020 Delen Geplaatst: 27 februari 2020 Vind Ed eigenlijk schokkender, werd toch wel iets te makkelijk aan voorbij gegaan in de PU aan dit unieke icoon Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 27 februari 2020 Delen Geplaatst: 27 februari 2020 Vergeet Maarten en Ward niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MartinVerschoor Geplaatst: 27 februari 2020 Delen Geplaatst: 27 februari 2020 Ed werkt nog steeds bij Reshift, we zien 'm elke dag nog. Hij deed al weinig meer voor het blad. Nog de bijschriften en hij kreeg elke maand een lullige game van me. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisMons Geplaatst: 27 februari 2020 Delen Geplaatst: 27 februari 2020 Gegroet! Per 1 mei iets anders inderdaad. Heeft onder andere te maken met de nieuwe koers. Maar laten we ook voorp stellen dat ik eigenlijk meer bezig was met InsideGamer en er bij PU 'ingerold' ben. Nog niets 'officieel' erover gemeld omdat ik in principe nog twee manden hier ben. maar het is gewoon wat lastig zoeken naar iets anders als je niet kan laten doorschemeren dat het avontuur hier ten einde komt... En zoals Martin zegt: ook niet echt zo'n zin om het van de daken te schreeuwen ;) Maar thanks voor de kopzorgen though. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisMons Geplaatst: 27 februari 2020 Delen Geplaatst: 27 februari 2020 Gegroet! Per 1 mei iets anders inderdaad. Heeft onder andere te maken met de nieuwe koers. Maar laten we ook voorop stellen dat ik eigenlijk meer bezig was met InsideGamer en er bij PU 'ingerold' ben. Nog niets 'officieel' erover gemeld omdat ik in principe nog twee maanden hier ben. Maar het is gewoon wat lastig zoeken naar iets anders als je niet kan laten doorschemeren dat het avontuur hier ten einde komt... En zoals Martin zegt: ook niet echt zo'n zin om het van de daken te schreeuwen ;) Maar thanks voor de kopzorgen though! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 27 februari 2020 Delen Geplaatst: 27 februari 2020 Wauw wat zitten hier in dit topic verwaande reacties tussen :’) Alsof elke PU redacteur jullie een verantwoording verschuldigd is.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oolong Geplaatst: 27 februari 2020 Delen Geplaatst: 27 februari 2020 verkeerde site Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 27 februari 2020 Delen Geplaatst: 27 februari 2020 >maar er zijn hier vast veel mensen die (...) Dubbelaccount van AJ? :P Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 28 februari 2020 Delen Geplaatst: 28 februari 2020 Daar heb je dan wel weer gelijk in Orangemic :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 28 februari 2020 Delen Geplaatst: 28 februari 2020 Maar wat is de nieuwe koers volgens jullie? Ik bedoel, de gemiddelde leeftijd van de bezoekers van deze website is nog altijd erg jong. Nog steeds wordt er met een jolige, en veelal kinderachtige, toon geschreven. Wat is er veranderd dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisMons Geplaatst: 28 februari 2020 Delen Geplaatst: 28 februari 2020 LOL Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SjaanRukkesteijn Geplaatst: 2 maart 2020 Delen Geplaatst: 2 maart 2020 Zuur, Dennis! Maar kop op: je hebt er even aan mogen ruiken. En nu hup, terug achter de schermen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sledge Geplaatst: 4 maart 2020 Delen Geplaatst: 4 maart 2020 Jammer Dennis, altijd genoten van je stukjes, humor en content. Vooral Wookieleaks was echt super goed gedaan! Gelukkig is het nog geen mei, succes met de banenjacht in ieder geval! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MartinVerschoor Geplaatst: 5 maart 2020 Delen Geplaatst: 5 maart 2020 Even terugkomen op mijn reactie van Ed, dat hij weinig meer deed...Ik bedoelde daramee voor de schermen, achter de schermen was hij natuurlijk actief bezig met de eindredactie voor het magazine samen met Eelko. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LateGamer Geplaatst: 30 april 2020 Delen Geplaatst: 30 april 2020  Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.