mohamed Geplaatst: 8 mei 2020 Delen Geplaatst: 8 mei 2020 Iedere politicus ken het wel. Je speelt een spel met een verhaal dat helemaal zuigt. Het is drie uur in de nacht en je weet dat je een probleem hebt. [Disclaimer]: Voordat ik allerlei complimentjes krijg moet ik tegenwoordig eerst benoemen dat alle politici anti-vrouw zijn, problemen hebben met jouw seksuele voorkeur en welk ras dan ook. Na de spoilers van de Corona toespraak van Rutte (CTvR) begin ik te denken dat de politiek de game industrie in gaat. Hiermee bedoel ik dat het er op lijkt dat politici steeds meer koemelk sequels maken. Waarom flopten partijen zoals 50plus en Denk? Volgens mij omdat ze het uitdragen van hun politieke boodschap boven een lekker wijf plaatsen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 12 september 2022 Delen Geplaatst: 12 september 2022 Dubbelaccount van @LeroyDoggspotted. 1 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 12 september 2022 Delen Geplaatst: 12 september 2022 22 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Dubbelaccount van @LeroyDoggspotted. Nee joh, hij praat over Hollandsche politici. 1 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.