Reb3nga Geplaatst: 14 juli 2020 Delen Geplaatst: 14 juli 2020 E-Rebenga is mijn PS ID, voeg me toe xoxo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gtagekker Geplaatst: 14 juli 2020 Delen Geplaatst: 14 juli 2020 Omdat er nog geen Series X topic bestaat (en om wat tegengas te geven op de Sony-pikstijverij hier): Het topic over de meest krachtige console ooit gemaakt! Heb jij je pre-order al geplaatst? Naar welke game kijk jij het meest uit? Wat verwacht jij van het aankomende event?  Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyNameisJeff69 Geplaatst: 15 juli 2020 Delen Geplaatst: 15 juli 2020 ik verheug me op de vele exlusive van microsoft. o wacht...... die hebben ze niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 15 juli 2020 Delen Geplaatst: 15 juli 2020 exlusive zullen ze inderdaad niet hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 15 juli 2020 Delen Geplaatst: 15 juli 2020 Ik zit 23/07 klaar met kaas en vlaggetjes en een potje bier. Ik ben benieuwd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 15 juli 2020 Delen Geplaatst: 15 juli 2020 The Rock is ook benieuwd, al blijft hij vrij zeker bij PlayStation hangen. Als de Xdozen toffe exclusives weten te brengen, dan wil The Rock wel overgaan tot aanschaf van een 2e console Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 15 juli 2020 Delen Geplaatst: 15 juli 2020 En popcorn. Heel veel popcorn! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 15 juli 2020 Delen Geplaatst: 15 juli 2020 Wel hoopt The Rock dat de opgekochte studio’s van de grote groene M in een paar jaar een paar lekkere exclusives uit gaan poepen die het volle potentieel benutten. The Rock vindt het toch wel lekker als dit soort games een console de moeite waard maken. Liefste natuurlijk crossplatform, zodat iedereen er van kan genieten, maar met de Xbox Series Weettherockveelinmiddelshoeditwerkt en PS5 krijgen we toch wel wat interessante verschillen in wat die krengen kunnen, dus kom maar op met dat volle potentieel benutten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 15 juli 2020 Delen Geplaatst: 15 juli 2020 Geen xdoos voor mij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
padski Geplaatst: 15 juli 2020 Delen Geplaatst: 15 juli 2020 > Naar welke game kijk jij het meest uit? Steek nou niet zo de draak met xbox joh! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
padski Geplaatst: 15 juli 2020 Delen Geplaatst: 15 juli 2020 Ik verwacht trouwens niet heel veel van het event maar laat me graag verrassen. Kom maar eens met wat vette titels op de proppen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 15 juli 2020 Delen Geplaatst: 15 juli 2020 Ik wil graag een keer zo'n x-box lenen om heel Forza door te spelen. Halo wil ik dan ook nog wel een poging geven en daarna mag ie weer terug. Oh, en Ori natuurlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 15 juli 2020 Delen Geplaatst: 15 juli 2020 Laatste jaren hebben ze flink de plank misgeslagen op het gebied van games dus ik verwacht wel het een en ander. Maar dat heb ik ook elke keer bij een Direct en dat loopt telkens op een teleurstelling uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyNameisJeff69 Geplaatst: 16 juli 2020 Delen Geplaatst: 16 juli 2020 jaja ik bedoel exclusives Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 17 juli 2020 Delen Geplaatst: 17 juli 2020 Heb je toegevoegd, ook een Switch account? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 18 juli 2020 Delen Geplaatst: 18 juli 2020 Zag het! Eeeh ja die moet ik ff opzoeken hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 23 juli 2020 Delen Geplaatst: 23 juli 2020 Volgens mij kun je Forza ook op de pc spelen.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 24 juli 2020 Delen Geplaatst: 24 juli 2020 Oftewel komt ook naar Windows 10 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 30 juli 2020 Delen Geplaatst: 30 juli 2020 Ze komen niet naar de XB1 ook al hadden ze dat beloofd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 30 juli 2020 Delen Geplaatst: 30 juli 2020 Nope want de meeste games die ze lieten zien komen toch niet in de komende 2 jaar uit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 3 december 2020 Delen Geplaatst: 3 december 2020 Dat is op zich al vrij snel. Ben benieuwd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 3 december 2020 Delen Geplaatst: 3 december 2020 Ik denk het niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 5 december 2020 Delen Geplaatst: 5 december 2020 De meesten hebben hun bestelling volgens mij gewoon netjes op tijd gekregen zo lijkt het. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 19 januari 2021 Delen Geplaatst: 19 januari 2021 The Rock kreeg zojuist een belletje dat zijn Xdoos er aan kwam. Nou kan The Great One de hulp van zijn Millions aaaaand Millions of fans goed gebruiken, en ook van degene die vreemd genoeg geen fan van The Rock zijn. Aangezien het de eerste Xdoos van The Rock is, wil The Great One weten, welke echte toppers heeft The Rock gemist en moeten er echt gespeeld gaan worden? Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 19 januari 2021 Delen Geplaatst: 19 januari 2021 En kan iemand The Rock vertellen wat het verschil is tussen Gamepass en Gamepass Ultimate. The Rock speelt vrijwel niet online, voornamelijk singleplayers, heeft geen game pc. Wellicht op vakantie of onderweg, is dat een beetje te doen? Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.