gtagekker Geplaatst: 15 oktober 2021 Delen Geplaatst: 15 oktober 2021 Ik denk dat het meer aan het aard van het beestje ligt. Voorbeeld: even lekker dwarsliggen omdat je daar zin in hebt en het functioneren van de mods (voor de 186.762e keer) ter discussie brengen. Zal geen voorbeelden noemen *kuchRESPAWNGUYSkuch* Als je dat nu doet dan deed je dat in 2008 ook al en zul je dat over 10 jaar nog steeds doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 15 oktober 2021 Delen Geplaatst: 15 oktober 2021 Dan kun je de hele dag met jankende users in discussie gaan, is vet leuk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 15 oktober 2021 Delen Geplaatst: 15 oktober 2021 14 jaar geleden was er ook al een disconnect tussen de FP / de redactie en het forum. Is een beetje de aard van het beestje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 15 oktober 2021 Delen Geplaatst: 15 oktober 2021 >Lijkt me leuk als mensen een positieve associatie hebben met videogames en PU, of dat nou op Twitch, Discord, de frontpage, instagram of hier is. En dat deden kotter en respawn toch ook prima hier toch? Volgensmij is kotter een keer gebant omdat hij 'teveel' postte in zijn eigen kcd topic 😅. Ze zijn pas vervelend gaan doen, wat ik helemaal niet goed ga praten, nadat bepaalde mods vreselijk kinderachtig gingen doen. Ik zou het ook niet goed trekken als je als volwassen persoon dient te conformeren aan de normen en waarden van een puber die op zolder woont of iemand die voor zijn beroep een blad schijft voor tieners. Regels zijn prima en ik snap het doel maar kap eens met dat elitaire gedrag elke keer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 15 oktober 2021 Delen Geplaatst: 15 oktober 2021 Lekker powertrippen, toch? Overigens was het bijna net zo lang als een permban, dat is wel heel erg buiten proportioneel bij nader inzien! Supersorry! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 15 oktober 2021 Delen Geplaatst: 15 oktober 2021 Martin jongen, is DunneDraak nog een ban geven nou écht de beste optie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 15 oktober 2021 Delen Geplaatst: 15 oktober 2021 Mooie haiku. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 15 oktober 2021 Delen Geplaatst: 15 oktober 2021 Als we Ramon nou moderator maken maar dan niet tegen Martin zeggen dat hij stiekem voor ons werkt en dat hij dan als een waar Trojaans paard Kotter, Respawnguy, Dunnedraak unbanned en Earlygamer en Achariya permabans geeft. Een man kan dromen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 15 oktober 2021 Delen Geplaatst: 15 oktober 2021 > En terwijl ik dat typte bedacht ik me ineens dat (sabbaticals daar gelaten) ik al meer dan mijn halve leven hier berichten plaats. Best sneu eigenlijk 😅 Same, ik ben begonnen toen ik 12 was (en jij volgens mij ook zoiets?) en gezien wij nu ook dezelfde leeftijd hebben… ja, oude sneue clowns zijn we. Maargoed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 15 oktober 2021 Delen Geplaatst: 15 oktober 2021 Grapje natuurlijk jongens, jullie zijn de reden dat ik blijf terugkomen. Dat geldt NIET voor jou Joost-013!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 15 oktober 2021 Delen Geplaatst: 15 oktober 2021 #FreeDunnedraak. Ik keek er zo naar uit mijn beste vriend Dunnedraak weer te kunnen spreken maar die mogelijkheid is mij wederom op hardhandige en wrede wijze ontnomen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stealth_sniper2 Geplaatst: 15 oktober 2021 Delen Geplaatst: 15 oktober 2021 Sorry, dat was een gestudeerde grap. Zal niet meer voor komen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flyernk Geplaatst: 15 oktober 2021 Delen Geplaatst: 15 oktober 2021 Ik voel me persoonlijk aangevallen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 15 oktober 2021 Delen Geplaatst: 15 oktober 2021 Okay, duidelijk. Thx voor de update, same shizzle dus😋 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 15 oktober 2021 Delen Geplaatst: 15 oktober 2021 Is het zo riskant tegenwoordig ja, Avant?😟 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 15 oktober 2021 Delen Geplaatst: 15 oktober 2021 Ik slaap net als Shostakovitsj iedere dag met een koffertje naast mijn bed zodat ik kan vluchten op het moment dat OMGWTFBBQ me opeens op komt zoeken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 15 oktober 2021 Delen Geplaatst: 15 oktober 2021 Hoi Nyx! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L44GVL1EGER Geplaatst: 16 oktober 2021 Delen Geplaatst: 16 oktober 2021 > En terwijl ik dat typte bedacht ik me ineens dat (sabbaticals daar gelaten) ik al meer dan mijn halve leven hier berichten plaats. Best sneu eigenlijk 😅 Damn, ik ook al. Minder dan jij natuurlijk, maar sinds november/december 2008 is m'n leven niet meer hetzelfde. Dáág onschuld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 16 oktober 2021 Delen Geplaatst: 16 oktober 2021 Geheel volgens de standaarden van het CdAB, hulde! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 16 oktober 2021 Delen Geplaatst: 16 oktober 2021 Wie de f’k kijkt naar die k*t dansmarathon op SBS6? Wie bedenkt zo’n gaar programma? Weet niet hoeveel uur ze al aan het “dansen” (u-hum) zijn, maar aan de zombie-achtige moves te zien al een hele poos… Mooie tv toch😪 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 16 oktober 2021 Delen Geplaatst: 16 oktober 2021 Nee bekende Nederlanders die met een radiografisch bestuurbaar autootje racen dan. 🤦♂️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 16 oktober 2021 Delen Geplaatst: 16 oktober 2021 Lieve Martin, Het moge duidelijk zijn dat jij en DunneDraak verschillen in opvatting over de grote zaken der wereld. Dat mag! We leven immers in een vrij land. Desondanks heb jij hem, naar schijnt, een ban gegeven omdat hij zijn onenigheid met jouw ambities nogal bot tegen het licht hield. Is dit nou echt nodig? Geen waarschuwing, geen uitleg, gewoon patsboem, als Lucky Luke een ban geschoten vanuit de heup. Wij zouden toch gebruikers informeren over verwijderde berichten en bans, en eerst waarschuwen alvorens iemand een tijdje mocht brommen? Daarnaast, is het nou echt nodig om een stevig tegengeluid monddood te maken omdat het je, op dat moment, niet zinde? Zo krijg je Paradiso niet vol. Niet meer doen hè! Liefs, De Verzoeningsmod Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 16 oktober 2021 Delen Geplaatst: 16 oktober 2021 > SBS6 Daar is je antwoord. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 16 oktober 2021 Delen Geplaatst: 16 oktober 2021 Martin is klaar met het gezeik. Zo simpel is het. Lekker laten gaan💁🏻♂️ Of word zelf mod, wordt de community hier wel beter van denk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 16 oktober 2021 Delen Geplaatst: 16 oktober 2021 Dit is misschien wel de meest tenenkrommende stijl achter de tekst die ik hier ooit heb gezien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten