Tintalya Geplaatst: 20 oktober 2021 Delen Geplaatst: 20 oktober 2021 Bitconneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeect Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 20 oktober 2021 Delen Geplaatst: 20 oktober 2021 Bitcoin ATH. The Rock vindt helemaal mooi. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 20 oktober 2021 Delen Geplaatst: 20 oktober 2021 Op naar je ton voorspelling Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zuipbeschuit Geplaatst: 20 oktober 2021 Delen Geplaatst: 20 oktober 2021 Ik ben ook blij :). Nu ADA ook even naar 10 euro en ik kan stoppen met werken :) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 20 oktober 2021 Delen Geplaatst: 20 oktober 2021 Ban ban ban Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stealth_sniper2 Geplaatst: 20 oktober 2021 Delen Geplaatst: 20 oktober 2021 Even een domme vraag. Maar ik vraag het sowieso! Stel ik leg in 50 euro. Kan ik dan meer verliezen als 50 euro inleg als de koers daalt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 20 oktober 2021 Delen Geplaatst: 20 oktober 2021 Gisteren tevergeefs de hele tweede pauze gewacht op Ramon bij het fietsenhok. Ga morgen aangifte doen vanwege een gebroken hart. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 20 oktober 2021 Delen Geplaatst: 20 oktober 2021 Als je direct bitcoin koopt niet. Waar je wel voor op moet letten (en ik weet niet of dit bij "hippe" bitcoin aanbieders ook het geval is) is dat je aanbieder direct bitcoin verkoopt en niet een of ander derivaat. Toko's als plus500, robinhood etc. verkopen derivaten waar je meer dan je hele inleg kan verliezen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 21 oktober 2021 Delen Geplaatst: 21 oktober 2021 Arendjan!! Wanneer gaan we?? https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artikel/5261622/penisplant-voor-het-eerst-24-jaar-bloei-zeldzame-plant-leiden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 21 oktober 2021 Delen Geplaatst: 21 oktober 2021 @global, gewoon lekker het Nederlandse Bitvavo gebruiken, The Rock gebruikt dit oa ook. Simpel, zit goed in elkaar en hebben hun ding goed op orde qua veiligheid ook. Leg je €50,- in, kan het niet minder dan €50,- worden. Je stort geld op je account, koopt daar een of meerdere muntjes van, en als de waarde van die munt stijgt en je verkoopt, dan verkoop je met winst. Gaat de munt naar beneden en verkoop je tegen een lagere prijs dan heb je verlies op die €50,-, maar er onder gaan kan niet. Als de munt op €0,- komt te staan (wat eigenlijk gewoon onmogelijk is en alleen in theorie zou kunnen), dan heb je €0,- over van je €50,-. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 21 oktober 2021 Delen Geplaatst: 21 oktober 2021 @Archie, zijn goed onderweg. @ZB, met ADA op €10,- is het werken wel definitief klaar ja. En ADA gaat daar zeker komen de komende jaren voorspelt The Rock. De helft zou al leuk zijn, kan je een heel eind hopelijk leven van je Staking opbrengsten waarschijnlijk 😛 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 21 oktober 2021 Delen Geplaatst: 21 oktober 2021 Neem een knijper mee voor op je neus. Als de plant bloeit, verspreidt die een geur van rottend vlees. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 21 oktober 2021 Delen Geplaatst: 21 oktober 2021 Shit, jarenlang naast de Hortus gewoond maar inmiddels helaas Hagenaar geworden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 21 oktober 2021 Delen Geplaatst: 21 oktober 2021 Is geen stad toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 22 oktober 2021 Delen Geplaatst: 22 oktober 2021 Baldwin is fucked Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iDylanK Geplaatst: 22 oktober 2021 Delen Geplaatst: 22 oktober 2021 Mijn Youtube-advertenties worden afgesteld op hetgeen ik hier doe en schrijf. Een paar maanden geleden had ik hier een song gedeeld, (Terminite Panda Eyes) en de volgende dag kreeg ik een advertentie van een mobiele game waar een stuk van die song op de achtergrond draaide. Dat kon toch geen toeval zijn? Een paar dagen geleden kreeg ik een advertentie over horloges. En ik heb gisteren een stukje over TV's geschreven, waarin ik gezegd had dat mijn oog op de Sony Bravia TV's was gevallen, en vandaag kreeg ik een advertentie over Sony Bravia TV's. En ik had de app Deliveroo geïnstalleerd, en terug verwijderd, en daar krijg ik ook advertenties over. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 22 oktober 2021 Delen Geplaatst: 22 oktober 2021 Wat is jouw conclusie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 22 oktober 2021 Delen Geplaatst: 22 oktober 2021 Illuminati Ik krijg alleen van reclames over jullie moeders. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iDylanK Geplaatst: 22 oktober 2021 Delen Geplaatst: 22 oktober 2021 @Leroy, dat ik gevolgd wordt om informatie in te winnen zodat ze daar advertenties op kunnen afstellen. Het is dat hopeloze aansporen tot consumeren wat me net begint te weerhouden van consumeren. Het is niet omdat ik een horloge mooi vind, dat ik tot impulsaankoop zal overgaan. Met de Bravia TV's net hetzelfde. En Arachiya, hou eens op met uw belachelijk gedoe altijd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 22 oktober 2021 Delen Geplaatst: 22 oktober 2021 Dit verklaart waarom ik reclame krijg voor zeearenden en fietsenhokken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 22 oktober 2021 Delen Geplaatst: 22 oktober 2021 En inmiddels bloeit hij: https://www.nu.nl/289735/video/beruchte-penisplant-staat-in-volle-bloei-in-leiden.html Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 22 oktober 2021 Delen Geplaatst: 22 oktober 2021 Staat allemaal in je telefoon. Als je cookies en trackers accepteert, dan worden je gewoontes geregistreerd (zoals zoekopdrachten en bezochte websites). Kan je beperken, maar (bijna?) nooit helemaal, helaas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 22 oktober 2021 Delen Geplaatst: 22 oktober 2021 Kom er net pas achter wat er is gebeurd, tragische shit :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 22 oktober 2021 Delen Geplaatst: 22 oktober 2021 Niet zeggen Joost, ons gevoelige gansje is dat niet gewend op deze site. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 22 oktober 2021 Delen Geplaatst: 22 oktober 2021 Ja fucked up voor die vrouw, maar vind al die baldwins maar sukkels. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten