ajaxboy63 Geplaatst: 2 juni 2021 Delen Geplaatst: 2 juni 2021 Zijn ze dat?! Niet echt, maar misschien is dat wat ze willen dat we denken. Zodat we straks nog makkelijker onze portemonnee trekken. 1 euro per comment, 5 euro om een topic aan te maken, 10 om iemand persoonlijke haatmail te sturen. Er zijn geen signalen dat het gaat gebeuren, maar in mijn hoofd kon ik het zo verzinnen! En kijk eens naar deze onthulling: powEr unlimited mAgazine ---> EA!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 2 juni 2021 Delen Geplaatst: 2 juni 2021 Holy shit... :I Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pieter2k2 Geplaatst: 2 juni 2021 Delen Geplaatst: 2 juni 2021 op windows? Windows key + . (puntje) Graag gedaan! 😉🤘😁👌👍🙃 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pieter2k2 Geplaatst: 2 juni 2021 Delen Geplaatst: 2 juni 2021 Oh om de originele vraag te beantwoorden. Ja, heel belangrijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quincy Geplaatst: 2 juni 2021 Delen Geplaatst: 2 juni 2021 Dit topic heb je vast alleen maar aangemaakt om de CdAB-bagde te kunnen binnenharken. Gluiperd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 2 juni 2021 Delen Geplaatst: 2 juni 2021 Alleen als ik The Witcher 3 een 88 geef is dat voor een badge Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quincy Geplaatst: 2 juni 2021 Delen Geplaatst: 2 juni 2021 Van die 88 krijg is toch wel lichte rechts-extremistische vibes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dragtster Geplaatst: 26 augustus 2022 Delen Geplaatst: 26 augustus 2022 88 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.