radical-x Geplaatst: 4 november 2017 Delen Geplaatst: 4 november 2017 Ik heb geen 10 games gespeeld dus een top 10 gaat niet lukken, (als ik een PS4 en Swotch zou hebben was mij dit wel gelukt) In willekeurige volgorde: Bayonetta (PC-versie) Nier Automa Tekken 7 Destiny 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 6 november 2017 Delen Geplaatst: 6 november 2017 >nee, niet in het gaatje van de blu-ray Heb al veel dvd's laten klappen zo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 15 november 2017 Delen Geplaatst: 15 november 2017 1. Zelda: Breath of the Wild 2. Super Mario Odyssey 3. Destiny 2 4. Yooka-Laylee 5. Mario Kart 8 Deluxe 6. South Park: The Fractured But Whole 7. Uncharted: The Lost Legacy 8. Hearthstone: Journey to Un'goro 9. Tekken 7 10. A Hat in Time Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 15 november 2017 Delen Geplaatst: 15 november 2017 1. Zelda: Breath of the Wild 2. Super Mario Odyssey 3. Life is Strange: Before the Storm 4. Destiny 2 5. Yooka-Laylee 6. Mario Kart 8 Deluxe 7. South Park: The Fractured But Whole 8. Uncharted: The Lost Legacy 9. Tekken 7 10. A Hat in Time Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarkLeGion Geplaatst: 16 november 2017 Delen Geplaatst: 16 november 2017 Heb maar 3 games uit 2017 gespeeld dit jaar : - Yooka Laylee - Cuphead - Ac Origins (ben ik nog mee bezig) Op dit moment vind ik Cuphead de beste van 2017. Maar mogeljjk gaat AC origins dat nog in halen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 17 november 2017 Delen Geplaatst: 17 november 2017 The Witcher 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 18 november 2017 Delen Geplaatst: 18 november 2017 Ik heb dit jaar eigenlijk nog maar één game gespeeld die ik noemenswaardig vind: Wolfenstein 2 Komende week ga ik een Switch kopen, dus wellicht dat ik dan mijn lijstje kan uitbreiden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RoaringMetalhead Geplaatst: 18 december 2017 Delen Geplaatst: 18 december 2017 1.Hellblade 2.Nioh 3.South park Ik hoop dat 2018 me een betere top 3 geeft, dit was toch niet echt een bijzonder gamejaar (als je geen nintendo fan bent althans) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pieter2k2 Geplaatst: 18 juni 2021 Delen Geplaatst: 18 juni 2021 Heb je een pen? Of schrijf je liever met vingerverf? Vertel hier al uw pennenvragen en leer je medemens alles over pennen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.