marCiano Geplaatst: 26 augustus 2021 Delen Geplaatst: 26 augustus 2021 Welke bekende rukker doet jouw spekwangetjes dagelijks klapperen in de wind van het lachen? Welke autodidactische zoldergod fietst bij jou regelmatig een glimlach op het gezicht? Welke Limburgse fop-intellectueel helpt jou in slaap komen op drukke doordeweekse dagen door middel van lange oninteressante monologen die verder niemand leest? Oftewel: Wie is naar jouw mening het Pummnity-lid van de maand augustus? De winnaar krijgt mod-rechten (had net Ward aan de telefoon) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 26 augustus 2021 Delen Geplaatst: 26 augustus 2021 The Rock wat mij betreft, alhoewel AJ die prijs ook verdient met zijn epische schrijfsels Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gtagekker Geplaatst: 26 augustus 2021 Delen Geplaatst: 26 augustus 2021 Classic <3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gtagekker Geplaatst: 26 augustus 2021 Delen Geplaatst: 26 augustus 2021 Als Grootste Minner van de PUmmunity? Ja! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stealth_sniper2 Geplaatst: 26 augustus 2021 Delen Geplaatst: 26 augustus 2021 Ik als Zuid Limburgse hoeder van de PUmmunity nomineer mezelf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 26 augustus 2021 Delen Geplaatst: 26 augustus 2021 Ik ben een stuk meer bescheiden dan jullie, dus ik nomineer mezelf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 26 augustus 2021 Delen Geplaatst: 26 augustus 2021 Ik min niet eens. ik vergeet het vaak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 26 augustus 2021 Delen Geplaatst: 26 augustus 2021 Dat vergeet je?! Hoe werkt dat? Moet je dan een reminder instellen "vandaag minstens 2 reacties minnen", of..? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 26 augustus 2021 Delen Geplaatst: 26 augustus 2021 Goedzo, als je dat voldoening geeft moet je dat gewoon lekker blijven doen, jongen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 26 augustus 2021 Delen Geplaatst: 26 augustus 2021 Ik vind dit wel een geinig topic, gaat dit in vanaf september? Of deze maand ook al? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vetsjiek Geplaatst: 27 augustus 2021 Delen Geplaatst: 27 augustus 2021 Ik nomineer Nino. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
breukie Geplaatst: 27 augustus 2021 Delen Geplaatst: 27 augustus 2021 TheRock,LeroyDogg,Mr.Gans,Undefused. Eentje van deze doe maar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 27 augustus 2021 Delen Geplaatst: 27 augustus 2021 Veras is echt een held. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 27 augustus 2021 Delen Geplaatst: 27 augustus 2021 ❤️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 27 augustus 2021 Delen Geplaatst: 27 augustus 2021 Ik nomineer debodemislekker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 27 augustus 2021 Delen Geplaatst: 27 augustus 2021 Ooit huilend het forum verlaten toen het even wat minder gezellig was. Is een jaar later nog een dag terug geweest om een boze rant te houden en daarna nooit meer gezien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 27 augustus 2021 Delen Geplaatst: 27 augustus 2021 Ik nomineer degene die telkens specifiek al mijn comments downvote. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 27 augustus 2021 Delen Geplaatst: 27 augustus 2021 Ik heb wel zo'n voorgevoel wie het kan zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 27 augustus 2021 Delen Geplaatst: 27 augustus 2021 The Rock vindt AJ ook een goede tweede. Gefeliciteerd met in de schaduw van The Rock staan AJ ?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Artcore_gamer Geplaatst: 27 augustus 2021 Delen Geplaatst: 27 augustus 2021 Ik nomineer Arendjan/Avant-La-Lettre. Waarom? Het zijn non-gamers, die hun strepen dubbel en dwars verdient hebben punt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
goeroezeboe Geplaatst: 27 augustus 2021 Delen Geplaatst: 27 augustus 2021 Laurenstp natuurlijk (bestaat die nog?) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FreeK-OtteR Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Baby_gamer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Bedankt voor het rotsvaste vertrouwen in The Rock des Huizes Mr.G ?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FreeK-OtteR Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Oké Uhurus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FreeK-OtteR Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Ik ben ook boos. Haha nee hoor. Teveel kneuzen hier tegenwoordig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.