Artcore_gamer Geplaatst: 28 juni 2021 Delen Geplaatst: 28 juni 2021 Het wordt tijd dat de PU een community event gaat organiseren! De corona maatregelen zijn bijna allemaal afgeschaft, dus is het nu mogelijk! De sfeer is online aan het afbrokkelen na anderhalf jaar Corona. Members moeten elkaar kunnen zien, gezellig samen eten en drinken misschien knuffelen gewoon gezelligheid. Dus PU wanneer? Broeders en zusters laat even hieronder weten hoe enthousiast jullie zijn! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juni 2021 Delen Geplaatst: 28 juni 2021 30/02/2022 zou best goed uitkomen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 28 juni 2021 Delen Geplaatst: 28 juni 2021 Artcore wil je ons gijzelen ofzo? 🤣🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Artcore_gamer Geplaatst: 28 juni 2021 Delen Geplaatst: 28 juni 2021 Liever ergens in september Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Artcore_gamer Geplaatst: 28 juni 2021 Delen Geplaatst: 28 juni 2021 Woop! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Artcore_gamer Geplaatst: 28 juni 2021 Delen Geplaatst: 28 juni 2021 Nee joh, gewoon gezellig een biertje doen. Kom jij ook? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 28 juni 2021 Delen Geplaatst: 28 juni 2021 Nee 😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eminent Geplaatst: 28 juni 2021 Delen Geplaatst: 28 juni 2021 Ik denk dat er dan een aantal pu’tjes op de bbq belanden 😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
breukie Geplaatst: 29 juni 2021 Delen Geplaatst: 29 juni 2021 Dit wordt zeker een Xbox fanboy bbq met Gamepass altaar? Veel plezier Artcore! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 29 juni 2021 Delen Geplaatst: 29 juni 2021 Er is een keer een PU BBQ georganiseerd. Ik was er niet bij want fysiek contact met andere mensen maakt me misselijk van nervositeit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sonya Geplaatst: 29 juni 2021 Delen Geplaatst: 29 juni 2021 Een BBQ is altijd goed! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Artcore_gamer Geplaatst: 29 juni 2021 Delen Geplaatst: 29 juni 2021 Ook jij bent welkom en nee het wordt geen fanboy BBQ en als dat het wel wordt gooi ik mijn XSX in het kampvuur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Artcore_gamer Geplaatst: 29 juni 2021 Delen Geplaatst: 29 juni 2021 September? Mits er genoeg leden kunnen. Lijkt het jou een leuk plan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Artcore_gamer Geplaatst: 29 juni 2021 Delen Geplaatst: 29 juni 2021 Dat is jammer, misschien dat het deze keer meevalt. Sowieso ben je welkom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Artcore_gamer Geplaatst: 29 juni 2021 Delen Geplaatst: 29 juni 2021 Ja toch, gezellig met leden wat eten en drinken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Artcore_gamer Geplaatst: 29 juni 2021 Delen Geplaatst: 29 juni 2021 Denk dat dat wel meevalt... Hoop ik..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Artcore_gamer Geplaatst: 29 juni 2021 Delen Geplaatst: 29 juni 2021 Jawel joh, kom gewoon Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
breukie Geplaatst: 29 juni 2021 Delen Geplaatst: 29 juni 2021 Ah oké, dat valt mee dan. Goed om te horen! ☀️🎉🍻 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
goeroezeboe Geplaatst: 29 juni 2021 Delen Geplaatst: 29 juni 2021 Is het een vegetarische bbq waar ook rekening wordt gehouden met de vleeseters? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 30 juni 2021 Delen Geplaatst: 30 juni 2021 Ben stiekem verliefd op je Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.