DennisDeMenace Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 In deze aflevering van In PUmoriam, wil The Rock graag The Big Dogg himself, LeroyDogg voordragen… Een voormalig lid van PU.nl, sinds 2013. Bruut uit onze levens gerukt door de banhamer. Deel hier je herinneringen aan een ter ziele gegaan PU member van de site. In PUmoriam is de plek om onze verloren zielen te vereren. Zij die zelf besloten weg te gaan, of de banhamer kregen. Een ieder is vrij om een In PUmoriam op te dragen aan een van deze strijders. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 Nee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 FINALLY!! THE BIG DOG HAS COME BACK!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 The Rock vindt deze transformatie wel helemaal in de game style alla eindbazen in Resident Evil, Sekiro en FF. Na het verslaan van LeroyDogg evolueerde hij in zijn ultieme versie van BigDogg 😎 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 The Big Dogg is inmiddels ook weer een jaartje ouder en wijzer geworden, na de hond in de pot gevonden te hebben door zijn hondsdolheid is hij weer zo trouw als een hond, en kan hij weer honderd jaar mee hier op de site. Namens The Millions aaaaaaaand Millions of The Rock’s fans op PU.nl…. Welkom thuis! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 Plottwist: BigDogg is Respawnguy Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BigDogg Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 Plottwist nr.2: Respawnguy is Hellraidermike Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 Vanavond steek ik weer een kaarsje voor je aan lee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 Ik voelde al een plotse leegte in mijn leven, weet niet of ik dit ooit te boven zal komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Respawnguy. Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 Plottwist nr.3: Ik ben Uhurus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 Volgens mij is die Uhurus nu Mr.gans. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BigDogg Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 Dat waardeer ik zeer, Acha!🙌🏼 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quincy Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 Ik wil je leegte wel vullen 😏🍆. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BigDogg Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 Well that escalated quickly😶 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stealth_sniper2 Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 Victory Royale. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 19 augustus 2021 Delen Geplaatst: 19 augustus 2021 Wie ben jij nou weer, Artcore? Je was er niet eens bij toen de mods werden aangesteld noch wanneer ReShift de PU overnam. Overigens heeft dat laatste niets te maken met modbeleid; denk jij dat ReShift het kan bommen wat hier gebeurt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 21 augustus 2021 Delen Geplaatst: 21 augustus 2021 Wellicht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.