stiffmeister Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 hey ben jij ook zo'n crypto tijger? Of toch meer een crypto dOGe? Verspil jij ook al je tijd en leven aan crypto? Koop jij ook op de top en hodl je daarna voor vele maanden aan toe? Dan is dit topic voor jou! Praat hier je klinkklare onzin over de nieuwste shitcoins, dump on je haters en pump er eentje voor je moeder, ervaart zij ook nog een goede oude dag. veel plezier gentlemen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 23 januari 2022 Delen Geplaatst: 23 januari 2022 het leven doet pijn wanneer al je spaargeld in crypto zit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 februari 2022 Delen Geplaatst: 24 februari 2022 Is crypto niet gewoon gebakken lucht? Iemand hier die er echt mee verdient? Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 26 februari 2022 Delen Geplaatst: 26 februari 2022 ik heb er zo'n duizend euro mee verdiend oid Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 7 maart 2022 Delen Geplaatst: 7 maart 2022 Russische capital controls omzeilen is de eerste legitieme toepassing van crypto die ik ben tegengekomen. Heeft die hele oorlog in Oekraïne toch nog wat opgeleverd. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 maart 2022 Delen Geplaatst: 7 maart 2022 (aangepast) Wat houdt die Europese verordening in inzake crypto. Iemand hier zich in ingelezen. Ik las dat de belastingdienst straks je Wallet kan inzien oid? 7 maart 2022 aangepast door DunneDraak Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 7 maart 2022 Delen Geplaatst: 7 maart 2022 Iedereen kan toch in principe je wallet zien? Alles op de blockchain is openbaar. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 maart 2022 Delen Geplaatst: 7 maart 2022 21 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Iedereen kan toch in principe je wallet zien? Alles op de blockchain is openbaar. Ja alleen de kunst is dus wel om de Wallet te kunnen linken aan de juiste persoon toch ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 7 maart 2022 Delen Geplaatst: 7 maart 2022 (aangepast) Kunst is een groot woord. Over het algemeen is het niet zo moeilijk om te achterhalen waar het geld ergens vandaan komt omdat mensen geld van hun normale rekening afhalen om bitcoin te kopen. Op het moment dat ze hun geld uit bitcoin halen eindigt het ook weer op een normale rekening. Wel geestig trouwens dat al die privacylievende figuren voorstander zijn van een technologie die letterlijk openbaar is. Kun je je voorstellen wat voor een privacy-drama het is als iedereen een bitcoin rekening had i.p.v. een normale rekening? Dan kan jan en alleman precies kijken waar je je geld aan uitgeeft en hoeveel geld je hebt :') 7 maart 2022 aangepast door Avant-La-Lettre 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 13 maart 2022 Delen Geplaatst: 13 maart 2022 Ik heb me even beter verdiept in de inkeerregeling van de belastingdienst. Het was niet perse zo dat de fiscus geen zicht had cryptowallets, maar de fiscus had geen zicht op buitenlandse wallets daar er geen duidelijke Europese wetgeving was over uitwisseling van deze gegevens tussen lidstaten. Die komt er nu wel en vandaar de inkeerregeling zodat men met buitenlandse wallets alsnog tot inkeer kunnen komen om deze wel op te geven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 13 maart 2022 Delen Geplaatst: 13 maart 2022 Ja ik denk dat ze de wallet an sich in kunnen zien, maar de transactie die de identificatie van de wallet mogelijk maakt is het moment dat een persoon het geld uit de wallet haalt en op een bankrekening zet. Nu is het delen van bankgegevens al een tijd mogelijk (als ik een paar miljoen op een Zwitserse bankrekening heb komt de fiscus daar achter), maar het kan best dat ze binnen die wet en regelgeving nog geen duidelijke afspraken hadden gemaakt omtrent het faciliteren van het delen van data die bitcoin vermogens inzichtelijk kan maken. Lijkt me al met al een positieve zaak. Geld in bitcoin is ook vermogen, en ik neem aan dat we het hier allemaal er wel over eens zijn dat belastingontduiking slecht is. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LolindirLink Geplaatst: 22 september 2022 Delen Geplaatst: 22 september 2022 Crypto slaapt, Net als pu.nl 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 19 december 2022 Delen Geplaatst: 19 december 2022 Wat fijn toch, die decentrale crypto, waar je geen last hebt van frauduleuze centrale instituten die de markt beheren. Power to the people! Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 Wacht maar... 🚀🚀🚀🚀 #dojecoin #elonmunsk #NFT #tothemoons Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Beetje rustig hier de laatste tijd. Maar je verwacht het niet https://www.nu.nl/economie/6247758/cryptobedrijf-genesis-vraagt-faillissement-aan-bitvavo-sust-zorgen-over-gevolgen.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Ik vind het wel een lastige. Aan de ene kant is het erg vervelend dat een hoop mensen nu hun spaargeld zien verdampen. Aan de andere kant is het heerlijk om gelijk te krijgen na 5 jaar roepen dat bitcoin een piramidespel is. 2 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.