Ga naar inhoud

Het Grote Beleggingstopic

Noatak
 Delen

Aanbevolen berichten

De titel verraadt het al een beetje, dit gaat niet over boterhamworst.

Onze huisexperts en ervaren speculanten AvantLaLettre en Wallie praten u rustig bij over de laatste trends op de financiële markten, en informeren over de meest lucratieve aandelen van dit moment. En waarom u een beroepsmongool bent als u in crypto handelt.

Verder kunt u hier gemoedelijk praten onder het genot van een Bourgondisch kaasplankje en een proseccootje.

Mogelijk gemaakt door RTLZ Beursnieuws en De Giro (nee, niet die van d'Italia)

spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel interessante dag op de beurs gisteren, de FED heeft ergens in de middag aangekondigd om te stoppen met monetaire corona-steun en voorgenomen de rente te gaan verhogen om de hoge inflatie tegen te gaan. Normaal zorgt het weghalen van liquiditeit uit de markt voor een lagere beurskoers want minder gratis geld, maar gek genoeg is de beurs gisteren omhoog geschoten na het persbericht. Ik neem aan omdat zo veel beleggers het oneens waren met het beleid van de FED dat ze de aankondiging als iets positiefs zien? Heel maf.

• Thanks 1

Vaccineren kun je leren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Wel interessante dag op de beurs gisteren, de FED heeft ergens in de middag aangekondigd om te stoppen met monetaire corona-steun en voorgenomen de rente te gaan verhogen om de hoge inflatie tegen te gaan. Normaal zorgt het weghalen van liquiditeit uit de markt voor een lagere beurskoers want minder gratis geld, maar gek genoeg is de beurs gisteren omhoog geschoten na het persbericht. Ik neem aan omdat zo veel beleggers het oneens waren met het beleid van de FED dat ze de aankondiging als iets positiefs zien? Heel maf.

Ja had ik ook niet verwacht. Op zich is het tegengaan van de inflantie een goed iets voor langere termijn. Met de economie is op zich niets mis. Dus dit zorgt denk ik voor een positievere outlook long term. 

• Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen