Entropy Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Waarom wordt je automatisch lid van wasmachines.nl als je een pu.nl account aan maakt? En denken jullie ook dat die site stiekem een soort dekmantel is voor de illegale drugshandel van reshift (waar natuurlijk al deze state of the art website/forum innovaties mee worden betaald) 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Jammer dat ze hun forum opgedoekt hebben. Ik ben echt razend benieuwd wat voor een type mensen hun tijd verdoen op een forum over wasmachines. 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 17 december 2021 Delen Geplaatst: 17 december 2021 Mrs. Rock is er nog steeds van ontdaan dat het forum weg is daar. 1 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Entropy Geplaatst: 17 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2021 Helemaal niet LG Wasmachines zijn veel beter! Samsung heeft totaal geen unieke wasprogramma's die het waard zijn om er een aan te schaffen! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyNameisJeff69 Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 ik wil graag 1 kilo witte was poeder bestellen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 De meningen zijn duidelijk verdeeld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 Er zijn volgens mij nog meer merken wasmachines. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 23 minuten geleden, PHtH zei: Er zijn volgens mij nog meer merken wasmachines. Welk merk is jouw favoriet? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 Volgens mij bestaan er ook wasmachines van Miele. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 Vroeger werd er met de hand gewassen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 2 uren geleden, PHtH zei: Vroeger werd er met de hand gewassen. Heel vroeger werd er niet gewassen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 Op 21-12-2021 om 21:59, DunneDraak zei: Heel vroeger werd er niet gewassen WAS dat toen zo ja? Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 23 december 2021 Delen Geplaatst: 23 december 2021 Het is wat je wassen noemt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 23 december 2021 Delen Geplaatst: 23 december 2021 Bij mij was t andersom. Ik had een account op wasmachines.nl en opeens zag ik dat ik daardoor ook een account had op dit puberale gaming forum! 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 23 december 2021 Delen Geplaatst: 23 december 2021 1 uur terug, Doornroosje zei: Bij mij was t andersom. Ik had een account op wasmachines.nl en opeens zag ik dat ik daardoor ook een account had op dit puberale gaming forum! Nou ben ik wel benieuwd, hoe krijg je het beste witte vlekken uit je kleding? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 23 december 2021 Delen Geplaatst: 23 december 2021 1 uur geleden, Ghost zei: Precies. Wat voor een type mensen verdoen hun tijd op een forum over kompjoetorspellutjes? Ja bizar, oeverloos domme hobby dat gamen. Sommige mensen hebben zelfs meer dan 2000 berichten geplaatst hier. Of hebben al sinds hun 12e een account. Kan me er niks bij voorstellen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 23 december 2021 Delen Geplaatst: 23 december 2021 (aangepast) 47 minuten geleden, DunneDraak zei: Nou ben ik wel benieuwd, hoe krijg je het beste witte vlekken uit je kleding? Gewoon niet cummen op zwart stof * 23 december 2021 aangepast door Alex ongepast taalgebruik 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 23 december 2021 Delen Geplaatst: 23 december 2021 4 minuten geleden, Doornroosje zei: Gewoon niet cummen op zwart stof * Doe je de volgende keer dan geen zwart aan 2 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 24 december 2021 Delen Geplaatst: 24 december 2021 18 uren geleden, Doornroosje zei: Bij mij was t andersom. Ik had een account op wasmachines.nl en opeens zag ik dat ik daardoor ook een account had op dit puberale gaming forum! Een vrouw met een account op wasmachines.nl is mijn droomvrouw. 2 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 25 december 2021 Delen Geplaatst: 25 december 2021 Wasmachine leven langer met Calgon. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 29 december 2021 Delen Geplaatst: 29 december 2021 Het gaat hier als ik me niet vergis over wasmachines. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 29 december 2021 Delen Geplaatst: 29 december 2021 Er zijn ook verschillende wasmiddelen voor de wasmachine. Die van de Lidl is het best getest door de Consumentenbond. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alex Geplaatst: 29 december 2021 Delen Geplaatst: 29 december 2021 17 uren geleden, Ghost zei: community.kieskeurig.nl heeft trouwens dit mooie nieuwe forum nu al gekopieerd 😉 Waar nu het nieuwe wasmachines forum te vinden is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 29 december 2021 Delen Geplaatst: 29 december 2021 5 uren geleden, PHtH zei: Het gaat hier als ik me niet vergis over wasmachines. Heel goed geraden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zumpelvelder Geplaatst: 5 januari 2022 Delen Geplaatst: 5 januari 2022 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.