PHtH Geplaatst: 23 december 2021 Delen Geplaatst: 23 december 2021 De UEFA Champions League is het grootste voetbaltoernooi voor voetbalclubs uit Europa. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 23 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2021 Ik denk dat Bayern Munchen de Champions League dit seizoen gaat winnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 28 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2021 Real Madrid is recordhouder met 13 titels. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 7 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2022 Ik denk dat Real Madrid altijd recordhouder zal blijven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 30 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2022 Dat Ajax uit de Champions League ligt hebben ze volledig aan zichzelf te danken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 22 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2022 Aanstaande zaterdag is de finale van de UEFA Champions League. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 24 mei 2022 Delen Geplaatst: 24 mei 2022 Jazeker, van mij mag Real m wel pakken. Beetje klaar met de suprematie van de PL clubs en Ajax komt dan in Pot 1 te zitten tijdens de loting. Nog wat van de Giro gezien trouwens @PHtH? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 26 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2022 @Reb3nga Goedenavond. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 26 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2022 Op 24-5-2022 om 09:33, Reb3nga zei: Jazeker, van mij mag Real m wel pakken. Beetje klaar met de suprematie van de PL clubs en Ajax komt dan in Pot 1 te zitten tijdens de loting. Nog wat van de Giro gezien trouwens @PHtH? @Reb3nga Jazeker! Ik heb wel wat van de Giro gezien ja. En Real wint de Champions League denk ik. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 15 april Auteur Delen Geplaatst: 15 april Goedemorgen allemaal. Afgelopen dinsdag en woensdag waren de heenwedstrijden van de 1/4 Finales van de UEFA Champions League. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 21 april Auteur Delen Geplaatst: 21 april De Champions League van dit seizoen is inmiddels toe aan de 1/2 Finales. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 21 april Auteur Delen Geplaatst: 21 april Heerlijk om te zien hoe makkelijk Real Madrid zover is gekomen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 24 april Auteur Delen Geplaatst: 24 april Real Madrid zal het ook dit seizoen weer voor elkaar krijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 24 april Auteur Delen Geplaatst: 24 april Ik ruik de 15de. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 24 april Auteur Delen Geplaatst: 24 april @Reb3nga Goedemiddag. Real Madrid zal het wel weer voor elkaar krijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.