Mindless Geplaatst: 10 januari 2022 Delen Geplaatst: 10 januari 2022 Bespreek hier alles wat met Mario Kart te maken heeft! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 10 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2022 Dr. Serkan Toto van Kantan Games zei het volgende: Quote I am aware Mario Kart 8 Deluxe is still selling very well on the Nintendo Switch, but Mario Kart 9 is in active development (and comes with a new twist) and Nintendo could tease it this year. On mobile, Nintendo has been very silent since Mario Kart Tour's launch in 2019, but I think 2022 is when we will see an established IP arriving on smart devices again. Bron Volgens Serkan Toto is Mario Kart 9 op dit moment in ontwikkeling en zal het een nieuwe twist bevatten. Wat hopen jullie dat deze twist gaat worden? Ik hoop op militaire wapens als powerup! Of NFT integratie!! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 10 januari 2022 Delen Geplaatst: 10 januari 2022 4 minuten geleden, Mindless zei: Dr. Serkan Toto van Kantan Games zei het volgende: Bron Volgens Serkan Toto is Mario Kart 9 op dit moment in ontwikkeling en zal het een nieuwe twist bevatten. Wat hopen jullie dat deze twist gaat worden? Ik hoop op militaire wapens als powerup! Of NFT integratie!! Ik denk dat Mario Kart een soort van Smash-achtige upgrade krijgt, met verschillende personages uit andere games die in de loop der jaren gereleaset worden. En elk personage natuurlijk zijn eigen speciale powerups ofzo. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 10 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2022 Nu je het zegt klinkt dat wel als een plausibele richting die zie mss opgaan, sinds ze Animal Crossing, Zelda en Splatoon characters in Mario Kart 8 zitten. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 26 januari 2022 Delen Geplaatst: 26 januari 2022 MK8 Deluxe wordt hier nog steeds elke maandagavond met een paar vrienden gespeeld. Deze game is hard op weg één van mijn meest gespeelde games ooit te worden. Ik hoop dat ze de gameplay min of meer tweaken en niet al te grote veranderingen gaan doorvoeren,. If it ain't broken, don't fix it! Verder zou de game jaarlijks een update kunnen krijgen, met nieuwe tracks en characters. Een brug naar F-Zero zoals de twee F-Zero tracks zoals in MK8 zou ook meer dan welkom zijn. We wachten het af... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 11 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2022 48 nieuwe tracks voor MK8 Deluxe, zin in! Zal dus nog even duren tot er een nieuwe MK komt. Op 26-1-2022 om 13:31, Reb3nga zei: Deze game is hard op weg één van mijn meest gespeelde games ooit te worden. Dat moet vast goed komen met de DLC hahaha 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 🏎💨 2 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 september 2022 Delen Geplaatst: 3 september 2022 Deze kwam ik laatst tegen! ^^ 3 Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.