Ga naar inhoud

Wat rijdt de (race)gamer in real-life?


Nicka187

Aanbevolen berichten

Thx ini stand firm soulja ina jah army in name of the most high His Imperial Majesty Haile Selassie I, Conquering Lion of the Tribe of Judah, King of Kings of Ethiopia, Elect of God... Anyway, ja driften gaat me goed af( zit niet voor niks in Drift Team burst in GT5) het lukt me ook wel om em dwars te krijgen zonder sneeuw hoor, maar dat is niet zo goed voor me stuurinrichting en bandjes! GT5 met een logitech g27 is echt de perfecte leermeester voor ditsoort dingen! Niet voor niks "The best Driving Simulator" dus. Ik zal je wat grappigs vertellen..3 jaar terug had ik een Honda Cr-x, geen del sol. Er kwam toen een gozer met zn ek97 bij me oom id garage, want hij wilde er een ander blok in pleuren en FR van maken...Dus ik vroeg wat hij met zn oude blok ging doen, en die wilde hij wel verkopen...Mooi prijsje gemaakt maar ik moest nog 3 weken wachten tot zijn onderdelen binnen waren. Ik zou dus zijn blok in me cr-xje pleuren. BAM jonge dame in me kont bij een vluchtheuvel, economisch total loss....Ja dat is idd balen, maar ik heb wel nog steeds "last van me nek" op bepaalde momenten dat is weer een voordeel XD
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 138
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

DIT is mijn DROOM auto mensen! [img]http://drivr.be/wp-content/uploads/2012/02/GH-13-1.jpg[/img] Doet ie het niet kopieer dan ff de link in je adresbalk aub! Ik wil dit ding zo graag al sinds ik 8 jaar oud was, ik zag em voor het eerst in het echt op me 14e ergens in de Belgische Ardennen, toen wist ik het zeker! Wat een beest van een bak zeg 5 liter v12 enigste v12 die bmw ooit heeft gemaakt volgensmij! Is alleen echt niet te betalen in de huidge tijd, ben aan belasting alleen al een maandsalaris kwijt :( OOIT.....
Link naar reactie
Delen op andere sites

in de 4 weken dat ik de auto had, heeft ie 2 weken bij de garage gestaan om een probleem te verhelpen. de motor stotterde zodra ik het gaspendaal intrapte. bleek achteraf dat mijn spruitstuk van het blok trilde. het was een heuse bluesport uitvoering dikke devil einddemper. ik zal nog wel eens zoeken of ik een oude foto kan vinden
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nice ride Nicka187!! Ik rij zelf een VW Passat 1.8 Turbo die gechipped is. Een soort wolf in schaapskleren. Helaas ben ik wel gesteld op luxe in een auto dus airco etc blijft er lekker in. :-) Ik zou graag weer wat anders willen rijden maar ik heb te veel dingen die ik wil hebben dus dat gaat hem effe niet worden. Misschien in de toekomst een VW Corrado?!?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Serieus @ DeValk? Je bedoelt, of de de RX8 beter is? Dan de RX7? Ze lijken qua uiterlijk wel op elkaar? Mijn arme harses, zeg je nou dat de RX-8 qua uiterlijk lijkt op de RX-7? begrijp ik je nou goed? De RX-8 is een schande als de opvolger van de RX-7, ook al zegt Top Gear dat de RX-8 een goede auto is, is ie ook spuuglelijk en zou de RX-8 de RX-6 moeten zijn, welke vreselijke vergissing met de RX7 rechtgezet zal en moeten worden. Maar eigenlijk heb ik geenrecht van spreken, omdat ik nu al jaren geen auto meer gehad heb en mijn laatse auto een Nissan Sunny was... Een degelijke, wellicht wat saaie 1ste auto, maar ik klaagde niet. Dat ik ooit heb overwogen een Alfa Romeo GTV te kopen verandert daar niks aan. Auto's zijn duur en mooie 'echte' auto's zijn nog duurder. Een auto kopen is naar mijn idee pas echt leuk als je een ton of meer te besteden hebt.....!
Link naar reactie
Delen op andere sites

RX 7 en RX 8 lijken inderdaad in de verste verte niet op elkaar. En ja, de RX 8 is spuuglelijk. Maar een Nissan Sunny.... die auto's zijn onverwoestbaar. Blijven rijden die dingen. Maar dat 'leuke' auto's meer dan een ton moeten kosten is de reinste onzin. http://auto.vlan.be/nl/tweedehands-auto/Nissan/GT-R/_GT-RGTR_3.8LTR_V6_485PK-7469557-te-koop?id=7469557&zid=197577137&cc=1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...