TPpower Geplaatst: 31 maart Delen Geplaatst: 31 maart Hoi ik heb even een vraag hier op pu doen ze altijd van die leuke gifeways maar ik zou graag willen weten wie er hebben gewonnen. Weet iemand hier waar dat staat op de site? Of weet alleen de winner dat? Groet Tppower1 Trouwens kom een keer een kijkje nemen op mijn twitch ik ben op weg na de 50 volgers en het schiet al aardig op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TPpower Geplaatst: 31 maart Auteur Delen Geplaatst: 31 maart Ow ik zie nu dat ik dit topic waarschijnlijk op de verkeerde plek heb neer gezet want dit is niet echt nieuws hoe kan ik dat verzetten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ghost Geplaatst: 1 april Delen Geplaatst: 1 april 23 uren geleden, TPpower zei: Hoi ik heb even een vraag hier op pu doen ze altijd van die leuke gifeways maar ik zou graag willen weten wie er hebben gewonnen. Weet iemand hier waar dat staat op de site? Of weet alleen de winner dat? Groet Tppower1 Trouwens kom een keer een kijkje nemen op mijn twitch ik ben op weg na de 50 volgers en het schiet al aardig op. Daar is een aparte sectie voor op de site: Prijsvraag-winnaars Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TPpower Geplaatst: 5 april Auteur Delen Geplaatst: 5 april thx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.