Ga naar inhoud

Het algemene steam topic


sjenk

Aanbevolen berichten

  • Reacties 377
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Interesseert het mij nu weer of het officiële prijzen zijn of niet, als ik Sniper Elite 3 voor 5 euro kan aanschaffen tegenover 22 euro in de sale, dan weet ik waar ik het ga halen. Sowieso is Steam een grote rukwinkel geworden sinds dat hele Greenlight en indie gezeik, dus het enige waar ik het voor gebruik is de bibliotheek.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij hebben we hier een echte hater. Steam is alles behalve ruk geworden, als jij zulke indies niet aankan zien moet je er niet zo over zeiken. greenlightheeft geen enkel nadeel het add games aan steam en meer niet. er zit geen nadeel aan. dus het enige wat jij kan vinden is dat er kut games tussenzitten maar als je die niet koopt heb je daar geen last van he vriend ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen hater, ik zeg alleen dat de Steam WINKEL ruk is, het systeem zelf is prima. De manier waarop ze je games aanbieden is onoverzichtelijk, de prijzen staan niet in verhouding met concurrenten en de winkel zelf werkt niet fijn. Bovendien is het lastig al die indies te negeren als de eerste 20 pagina's van games alleen indies zijn omdat Valve geen kwaliteitskeurmerk heeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De steam winkel is geen ruk, de steam winkel bazeert zich op de games die jij het meest speelt/bekijkt en dit kun je ook uitzetten. de prijzen in verhouding tot concurrenten? g2a en kinguin etc zijn geen concurrenten omdat die geen vaste prijzen hebben die prijzen kunnen per minuut veranderen en het zijn geen officieele prijzen. en je kunt de stoor layout ook nog eens aanpassen als je het onoverzichtelijk vind
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...