Ga naar inhoud

Het algemene steam topic


sjenk

Aanbevolen berichten

  • Reacties 377
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

> Het is niet dat geld waard hoor. In het begin is het leuk maar omdat er maar weinig gebouwen zijn ben je er vrij snel op uitgekeken. Dat ontkracht ik. De moeilijkheidsgraad van dit spel ligt hoog, je moet gewoon doorzetten. Je moet telkens je dorp vergroten om zo meer mensen te genereren, maar daar schuilt een gevaar achter aangezien kinderen geen fuck doen maar wel al je resources gebruiken. Er zijn veel aspecten in deze game die het leuk maken. Daarnaast is Banished door één man gemaakt en ik vind dat je dan een bedrag als 18 euro door de vingers moet zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Aangezien dit het algemene Steam topic is en mijn Steam library is nog best wel leeg en ik zoek een of enkele games voor de variatie, ik heb de laatste tijd nogal intensief Torchlight 2 gespeeld maar daar heb ik voor nu wel even genoeg van. Weet iemand wat leuke, niet te dure (€20 of minder) games in het hoekje stealth/action/adventure/RPG? Wat er nu in steam staat is AC t/m 3, Alice: Madness returns, Brütal Legend, Torchlight 2, Overlord 2 en Warhammer 40k.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem daarmee is dat ik een best wel casual gamer ben en dat 99% van de games daarin me helemaal niets zeggen. Plus dan had ik nooit naar TWD gekeken omdat zombies me niet zo veel doen en ik er een shooter bij zou verwachten (ik raak nog geen muur als ik er tegen aan sta in een FPS) maar die ziet er wel interessant uit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee daar gaan we dan, Als je een spel koopt is er soms de mogelijkheid om kaarten uit te spelen (dit is te vinden bij je steamnaam en dan badges). Je kan van de hoeveelheid kaarten die er voor een spel zijn de helft uithalen. Als er bijvoorbeeld 8 kaarten zijn kan je er 4 zelf verdienen. Dit doe je door simpelweg het spel te spelen. De andere 4 kaarten moet je kopen. Om aan geld te komen om die kaarten te kopen kan je je steamportomornee met bijvoorbeeld paypal of door verdiende kaarten van andere spellen te verkopen (tip: bij counterstrike:global offensive kan je af en toe voorwerpen winnen en die te koop zetten). Als je een kaart dubbel hebt kan je die verkopen. hiervoor heb je wel eerst een bepaalde tijd een actieve steam guard nodig. Als je alle kaarten hebt voor een badge kan je door bij je badgevooruitgang op samenstellen te klikken de badge maken. Hierbij krijg je een aantal xp en wat items in je inventory.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...