Jas Geplaatst: 29 augustus 2022 Delen Geplaatst: 29 augustus 2022 Hooi, er was wel al ergens een F1 topic, maar stond niet in het subkopje sport. Bij deze een topic waar de laatste updates over auto's, uitslagen en puntenverdeling etc. besproken kunnen worden. Veel plezier en groetjes! 1 Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 30 augustus 2022 Delen Geplaatst: 30 augustus 2022 Dubbeltopic, ban. 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 3 september 2022 Delen Geplaatst: 3 september 2022 Iemand wil in de schijnwerpers staan. #dubbeltopic #narcisme #slotje Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2022 Tnx voor de bumps 😄 Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 3 september 2022 Delen Geplaatst: 3 september 2022 Klaargekomen? Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2022 Wederom tnx voor de bump! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2022 Pole voor max trouwens. 😉 Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 3 september 2022 Delen Geplaatst: 3 september 2022 Bump Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 4 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2022 Tnx! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 4 september 2022 Delen Geplaatst: 4 september 2022 Lewis Hamilton is een beetje de Leroy Dogg van F1. Wat een kneus is dat zeg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 4 september 2022 Delen Geplaatst: 4 september 2022 8 minuten geleden, DunneDraak zei: Lewis Hamilton is een beetje de Leroy Dogg van F1. Wat een kneus is dat zeg Ik had wel met m te doen vandaag hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 4 september 2022 Delen Geplaatst: 4 september 2022 Mwa, dat Lewis uberhaubt even paar ronden aan kop heeft gelegen was al enorm geluk. (12 sec pitstop van Sainz en een sc die net op juiste moment komt voor Mercedes) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 5 september 2022 Delen Geplaatst: 5 september 2022 9 uren geleden, DunneDraak zei: Lewis Hamilton is een beetje de Leroy Dogg van F1. Wat een kneus is dat zeg Succesvol met zure losers op een forum die lomp over hem praten? Klopt wel ja😅 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 5 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2022 Ik vond het wel mooi dat ie niet eens op het podium terecht kwam. ^^ Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 5 september 2022 Delen Geplaatst: 5 september 2022 12 uren geleden, DunneDraak zei: Lewis Hamilton is een beetje de Leroy Dogg van F1. Wat een kneus is dat zeg Ja. Ik denk dat de oplossing voor beiden hetzelfde is. Gewoon negeren. Die negeer-knop zit er niet voor niets. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 5 september 2022 Delen Geplaatst: 5 september 2022 3 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Ja. Ik denk dat de oplossing voor beiden hetzelfde is. Gewoon negeren. Die negeer-knop zit er niet voor niets. Moest je toch even deze comment checken, je kan het niet laten😅 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 5 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2022 Op 3-9-2022 om 17:41, Jas zei: Wederom tnx voor de bump! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 5 september 2022 Delen Geplaatst: 5 september 2022 Ik bump dit topic graag, ik weet dat dit belangrijk is voor je:) Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 5 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2022 Dankje dankje! Blijkbaar heb ik je narcistische trekje overgenomen om altijd het laatste woord te willen hebben, dus dit topic zal waarchijnlijk tot in de eeuwigheid gebumpt worden. 😄 1 Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 5 september 2022 Delen Geplaatst: 5 september 2022 1 uur geleden, Jas zei: Dankje dankje! Blijkbaar heb ik je narcistische trekje overgenomen om altijd het laatste woord te willen hebben, dus dit topic zal waarchijnlijk tot in de eeuwigheid gebumpt worden. 😄 Ah, ik zie dat je me beschuldigt van een karaktertrekje welke eigen is van jouw persoonlijkheid. Erg typisch, valt je dus niks te verwijten. Ik zal je helpen om te oefenen, wellicht zal je ooit niet meer het laatste woord nodig hebben om je goed te voelen over jezelf. Daar heb je inmiddels ook je 2 volgers al voor:) Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 5 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2022 Ah, ik zie dat je me beschuldigt van een karaktertrekje welke eigen is van jouw persoonlijkheid. Erg typisch, valt je dus niks te verwijten. Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 5 september 2022 Delen Geplaatst: 5 september 2022 ZOuden jullie het ontopic willen houden? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 5 september 2022 Delen Geplaatst: 5 september 2022 52 minuten geleden, roastednerd zei: ZOuden jullie het ontopic willen houden? Inderdaad. Over weekje alweer Monza, jongens! Ik denk dat max daar ook met 40 seconden weg rijdt. En dan is max straks in Japan al gewoon kampioen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 5 september 2022 Delen Geplaatst: 5 september 2022 Ik denk dat volgend seizoen wat meer vuurwerk gaat brengen. Ik verwacht dat Mercedes dan weer mee doet en Ferrari nog verder naar achter zal zakken. En Aston Martin lijkt ook steeds beter te worden. Dus mijn hoop is ook op Alonso Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 5 september 2022 Delen Geplaatst: 5 september 2022 1 uur terug, Jas zei: Ah, ik zie dat je me beschuldigt van een karaktertrekje welke eigen is van jouw persoonlijkheid. Erg typisch, valt je dus niks te verwijten. Wanneer dit gebeurt is het tijd om een GGZ instelling te benaderen. Wil je wat telefoonnummers? Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.