Ga naar inhoud

Halo 4 score te laag?


micel

Aanbevolen berichten

Toen Halo 4 een flinke tijd geleden uitkwam, heb ik hem meteen gehaald. Niet voor het punt dat Wouter de game gegeven had, maar als Halo-fanboy moest ik het volgende deel hebben en was ik nieuwsgierig naar het stukje entertainment dat 343 Studios ervan gebrouwen had. Ik begon meteen hardcore met de singleplayer op Solo Legendary te spelen en na ongeveer 11 uurtjes aan pure gametijd en menig ragequit was ik erdoor heen. Het verhaal was goed, de structuur, de nieuwe content: super! Misschien iets minder als Reach, maar nog steeds erg goed (vond ik). Een week of 2 later, na flink wat uurtjes tegen andere Noobs of Nolives te hebben gebattled, kon ik ook mijn oordeel vellen over de Multiplayer, die ik nóg beter vond dat de vorige delen. De speelsnelheid ligt iets hoger, wat ik persoonlijk wel leuker vindt en ook in de multiplayer is genoeg nieuwe content te ontdekken. Ook spartan-ops vindt ik vet, zeker omdat ik toch een beetje teleurgesteld was in Firefight van Reach. Nu mijn punt: ik vindt het punt dat Wouter Halo 4 gegeven heeft iets aan de lage kant. Je kunt hier zó veel uren in steken. Elke week weer nieuws in Spartan-Ops, de Singleplayer op legendary of co-öp, en daarna nog Forge en custom games. Tuurlijk, je moet het sfeertje leuk vinden. Het hele alien-shit gedoe spreekt niet iedereen aan, zeker niet de gemiddelde Call of Duty'er, maar voor de mensen die het wél leuk vinden is dit toch wel genieten. Eerlijk is eerlijk: het is misschien net geen Gold Award waardig, in vergelijk met Bungie's überstuff, maar een 82 vindt ik wel laag hoor. No offense Wouter, maar hier verschillen jij en ik toch wel een beetje... Hoe zit 't met jullie?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, de score was terecht. Wat Power Unlimited (vaak) doet is hun eigen meningen over een game of een gameserie achterwegen laten en daadwerkelijk, objectief, naar de game kijken. Di gebeurde dus ook met Halo 4 en daar kwam deze score uit. Jij vind de serie gewoon heel cool en de game persoonlijk heel leuk, maar dat betekent niet dat de game een 100 krijgt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Onzin. Een 8 zou ik het ook geven omdat het verder een top game is. Zelfs met de hele toffe shooter actie en MP weet Halo 4 zich niet te onderscheiden van de vorige Halo's op dusdanige manier dat ze hoger verdienen. EN SINDS WANNEER IS EEN 8 LAAG JIJ MORMEL. DIT IS WAAROM CIJFERS NIET WERKEN.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, jullie hebben hier idd gelijk...van mij hoeft het spel echt geen 100 of zoiets te krijgen en het is echt niet zo dat ik het gevoel krijg dat ik gedroogneukt wordt als ik Halo speel, en bovenal: 82 is ook een hoog cijfer... maar dit is een discussie, en gezien de antwoorden is iedereen in discussie met mij en met de anderen, dus mijn "plan" (niet evil ofzo) heeft gewerkt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 8 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...