TheRock Geplaatst: 11 november 2022 Delen Geplaatst: 11 november 2022 Volgens de zoekfunctie niks opleverde zal het vast geen dubbeltopic zijn, dus deel hier alles over deze schandvlek in de voetbalgeschiedenis (en The Rock heeft het dan over Qatar ipv Memphis Depay dit keer) 1 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 11 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2022 Gelukkig gaan de 2 grootste voetballers allertijden mee namens Nederland, althans naar hun eigen bescheiden mening, Depay en Noah Lang. Viva Hollandia! 1 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 11 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2022 The Rock snapt alleen niet waarom je Luuk de Jong, Weghorst en Janssen meeneemt, en dan Malen en Danjuma thuis laat. Die eerste 3 zijn allemaal beetje stormrammen als er nood is, dan kan je beter met de snelheid van Malen of de acties van Danjuma iets proberen te forceren, en neem je Luuk de Jong ook mee. Die kan altijd wel een bal binnenkoppen met wat geluk en een goede voorzet. Maar Weghorst en Janssen zijn dan echt overbodig 🤷🏼♂️ 1 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 20 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2022 We zijn los, The Rock vond het niet veel… Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 20 november 2022 Delen Geplaatst: 20 november 2022 Op 11-11-2022 om 11:38, TheRock zei: deze schandvlek in de voetbalgeschiedenis Ik kijk niet om deze reden. Het uitbuitings-feestje wordt betaald door sponsoren en de overheid van Qatar. Beiden doen dat omdat ze graag onze aandacht willen hebben. Het enige dat ik als individu kan doen is ze die aandacht niet schenken. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 20 november 2022 Delen Geplaatst: 20 november 2022 https://www.telegraaf.nl/nieuws/1549333704/oranjefans-in-containerkamp-qatar-ik-voel-me-hier-net-een-vluchteling Deze gast ook, kunnen we al die NSB oranje fans die op kosten van Qatar daar rondlopen niet gewoon daar laten? Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 november 2022 Delen Geplaatst: 21 november 2022 Ik vind mensen die Telegraaf-artikelen met paywall posten minstens zo erg als supporters die op kosten van Qatar daar debiel gaan lopen zijn. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 november 2022 Delen Geplaatst: 21 november 2022 Betaal jij even mijn Telegraaf-abonnement, Avant??? Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 21 november 2022 Delen Geplaatst: 21 november 2022 28 minuten geleden, Arendjan zei: Ik vind mensen die Telegraaf-artikelen met paywall posten minstens zo erg als supporters die op kosten van Qatar daar debiel gaan lopen zijn. Het ging me alleen om de kop (zowel de kop van het artikel als de kop van de hersenloze debiel), ik kan zelf het artikel ook niet lezen. Ik heb toch geen televaag abonnement :') Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 november 2022 Delen Geplaatst: 21 november 2022 3 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Het ging me alleen om de kop (zowel de kop van het artikel als de kop van de hersenloze debiel), ik kan zelf het artikel ook niet lezen. Ik heb toch geen televaag abonnement :') Ik vond het al een frappant idee dat jij de Telegraaf zou lezen. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 november 2022 Delen Geplaatst: 21 november 2022 3 uren geleden, Arendjan zei: Betaal jij even mijn Telegraaf-abonnement, Avant??? Uitbating van de zoldermongolen dit. Avant heeft zeker aandelen in de TMG Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 november 2022 Delen Geplaatst: 21 november 2022 Avant, heb je de laatste f1 race ook overgeslagen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 21 november 2022 Delen Geplaatst: 21 november 2022 Ik heb niet zo'n probleem met sportevenementen in schurkenstaten, dat is nou eenmaal zo. Het probleem van het WK is dat het hele moderne slavernij probleem met de 6500 doden een direct gevolg is van de bouw van de stafions. Die 6500 mensen waren nog gewoon in leven als ze niet in de brandende hitte voetbalstadions met airco aan hadden gelegd. Vandaar dat ik het WK in Qatar anders vind dan het WK in Rusland, de Olympische spelen in China, etc. Etc. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 november 2022 Delen Geplaatst: 21 november 2022 Duidelijk. Lastige hiervan vind ik dat ik dit nu post op een smartphone die is gemaakt in een fabriek waar de omstandigheden niet veel beter waren. Idem voor de kleine die ik draag etc. Etc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 21 november 2022 Delen Geplaatst: 21 november 2022 Het gros van de wereld is een grijs gebied. Natuurlijk zijn er andere zaken die ik ook kan boycotten met min of meer dezelfde argumenten. Uiteindelijk moet je ergens de grens trekken, en voor mij is de optelsom van het WK in Qatar een punt waarop ik er niks mee te maken wil hebben (corruptie binnen de FIFA, moderne slavernij, 8 grote stadions in één kleine stad zonder sportcultuur, airconditioning in de open lucht, het hele LGBT verhaal waarin het weer pijnlijk duidelijk wordt waar de prioriteiten van de fifa liggen, de maffe nepfans in Qatar etc. Etc.) Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 november 2022 Delen Geplaatst: 22 november 2022 10 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Het gros van de wereld is een grijs gebied. Natuurlijk zijn er andere zaken die ik ook kan boycotten met min of meer dezelfde argumenten. Uiteindelijk moet je ergens de grens trekken, en voor mij is de optelsom van het WK in Qatar een punt waarop ik er niks mee te maken wil hebben (corruptie binnen de FIFA, moderne slavernij, 8 grote stadions in één kleine stad zonder sportcultuur, airconditioning in de open lucht, het hele LGBT verhaal waarin het weer pijnlijk duidelijk wordt waar de prioriteiten van de fifa liggen, de maffe nepfans in Qatar etc. Etc.) Hmm volgensmij kun je dit vrij makkelijk doortrekken op een land als China Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 november 2022 Delen Geplaatst: 22 november 2022 Pu.nl is gebouwd over de rug van arme Italianen en tóch post je hier, Avant... Hypocrisie ten top... 1 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 november 2022 Delen Geplaatst: 22 november 2022 Ik dacht trouwens dat de FIA altijd een vreselijke organisatie was. Maar de FIFA laat zien dat ze nog grote Mongolen zijn. De FIA komt tenminste niet met belachelijke regels om onderstaande te verbieden in bijv. Qatar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 22 november 2022 Delen Geplaatst: 22 november 2022 1 uur terug, DunneDraak zei: Hmm volgensmij kun je dit vrij makkelijk doortrekken op een land als China Je eindigt altijd met het "wanneer is een man kaal" probleem (zie: https://en.wikipedia.org/wiki/Eubulides ). Ik snap dat je voorbeelden van mannen met heel weinig haar aan kan dragen en me dan kan vragen: "maar Avant, is deze man niet ook kaal???". Nogmaals, voor mij is de optelsom bij Qatar een stap erger dan de optelsom bij andere sportevenementen waar ik wél naar kijk. Is dat arbitrair? Ja. Is dat hypocriet? Nee. Er is geen niet-arbitraire manier om die afweging te maken. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 november 2022 Delen Geplaatst: 22 november 2022 Prima, als je het zelf maar duidelijk hebt. Mij heb je nog niet helemaal. Maar goed ik vind mijzelf ook gewoon hypocriet dat ik uit zowel China als Qatar consumpties pleeg welke ik niet nodig heb (hetzij de telefoon waar ik op typ of het gas was thuis door mijn ketel pompt) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 november 2022 Delen Geplaatst: 22 november 2022 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 22 november 2022 Delen Geplaatst: 22 november 2022 (aangepast) 4 uren geleden, DunneDraak zei: Prima, als je het zelf maar duidelijk hebt. Mij heb je nog niet helemaal. OK. Laat ik jouw argumentatie eens toepassen op recyclen (ik neem aan dat je recycled) Dunnedraak: Ik recycle want dat is goed voor het klimaat Avant: Wacht even, je reist met het vliegtuig, je kijkt naar het WK in Qatar waar ze de fucking open lucht zijn aan het airconditionen. Het klimaat interesseert je blijkbaar geen drol want anders was je wel gestopt met reizen. Je bent een hypocriet en als je niet stopt met reizen kun je net zo goed stoppen met je afval scheiden. Mijn kijk op de zaak is dat recyclen verstandig en goed is, los van de vraag of je met het vliegtuig reist ja of nee. Op dezelfde manier denk ik dat het niet kijken naar de troep in Qatar goed is, los van de vraag of ik een mobiele telefoon heb, naar de GP in Abu Dhabi kijk etc. 22 november 2022 aangepast door Avant-La-Lettre Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 november 2022 Delen Geplaatst: 22 november 2022 Oh get a room you two!! ☺😋✊🍑💦 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 november 2022 Delen Geplaatst: 22 november 2022 Ik snapte je argumentatie wel. Daar gaat het niet om. Maar naar mijn idee is China een stuk kaler dan Qatar. Ik vind het beide Kale mannen, maar ik kijk er wel naar. Dat maakt mij hypocriet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 27 november 2022 Delen Geplaatst: 27 november 2022 Op 21-11-2022 om 23:01, Avant-La-Lettre zei: Het gros van de wereld is een grijs gebied. Natuurlijk zijn er andere zaken die ik ook kan boycotten met min of meer dezelfde argumenten. Uiteindelijk moet je ergens de grens trekken, en voor mij is de optelsom van het WK in Qatar een punt waarop ik er niks mee te maken wil hebben (corruptie binnen de FIFA, moderne slavernij, 8 grote stadions in één kleine stad zonder sportcultuur, airconditioning in de open lucht, het hele LGBT verhaal waarin het weer pijnlijk duidelijk wordt waar de prioriteiten van de fifa liggen, de maffe nepfans in Qatar etc. Etc.) Ben het er wel mee eens. Dit WK staat zo'n beetje voor alles wat er mis in de voetballerij én de maatschappij. Waar ik voorheen haast elke wedstrijd probeerde te kijken boeit het me nu vrij weinig allemaal. #FreeTietenman Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.